Volkswagen reklame - Love is in the air ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 13-03-06 22:49

Hej,

Er der nogen her, der kender artist/gruppe på den "nyere" udgave af "Love
is in the air" i den reklame, der for tiden kører på TV for Volkswagen ?

Jeg ved, at John Paul Young har indspillet den - og der eksisterer vist også
en remix udgave af en indspilning fra Steve Allen (som desværre ikke er
tilgængelig på CD .. øv) ...

Mvh
Brian

Fra : Lars Holst

Dato : 14-03-06 03:17

"Brian Ipsen" <me@nowhere.net> said in

> [...]
> vist også en remix udgave af en indspilning fra Steve Allen (som
> desværre ikke er tilgængelig på CD .. øv) ...

Det remix er en specialversion på 60 sekunder som er lavet specielt til
denne reklame.
Det er Massive Music i Holland der har lavet den.
De frigiver den ikke til salg.
(

--
Lars Holst

Fra : Too Old

Dato : 14-03-06 20:22

Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> wrote in

> [...]
> denne reklame.
> Det er Massive Music i Holland der har lavet den.

Heldigvis!

Fra : Lars Jensen

Dato : 17-03-06 19:54

Too Old wrote:
> Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> wrote in

> Heldigvis!

Ville det være for meget forlangt, at du forklarede dig?

Lars V

Fra : Too Old

Dato : 18-03-06 12:33

Lars Jensen <fjern_lars@zulfo.dk> wrote in news:441b060c$0$9303$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Ville det være for meget forlangt, at du forklarede dig?

Den nye version lyder ikke godt og har ikke meget med musik at gøre. Jeg
ønsker ikke at høre lortet mere.
Var det forklaring nok?