Inkassoservice
Fra : Ukendt

Dato : 13-03-06 19:48

Jeg har fået et brev fra et inkassoservice ang et mellemværende på 3600 for
en ad deres klienter
Der står bl.a.
Min klient har oplyst at De tidligere har haft indsigelse mod min klients
tilgodehavende.

Såfremt jeg ikke hører fra Dem inden 10 dage vil jeg betragte Deres
indsigelse som værende bortfaldet, og sagen vil blive overgivet til inkasso.

Mit spørgsmål:
Hvad sker der nu videre i sagen, hvor jeg vel skal indsende min indsigelse.
Sagen er fra 02-11-2003, så den er ved at være gammel.
Sagen drejer sig om et amatør artig udført arbejde, af et aut. vvs firma. og
indsigelsen er at han skal komme og rette arbejdet, så man kan se det er
udført af et prof.. firma, og ikke børnehaveklasse arbejde, eller et afslag
i prisen.
Alle priser på dele der er brugt er mere en dobbelt så høje end priserne i
byggemarkedet, hvilket jeg heller ikke er tilfreds med.

Hilsen
Leif Pedersen