Program der kan si vokalen fra
Fra : Malene Hald

Dato : 13-03-06 16:35

Er der nogen der kender et enkelt program af en slags som kan "si" vokalen
fra? Det er ikke til noget mere fantastisk brug, end at det er rart at øve
sig til, når man som undertegnede skal øve sig på at synge:)

Mvh

Malene Hald

Fra : NNH

Dato : 13-03-06 17:47

http://www.analogx.com/contents/download/audio/vremover.htm

Fra : Malene Hald

Dato : 18-03-06 14:58

> http://www.analogx.com/contents/download/audio/vremover.htm

Jeg fatter ingenting. Hvordan er det lige man skal få dette program til at
virke?

Malene

Fra : Michael VF

Dato : 13-03-06 17:48

> r dr ngn dr kndr t nklt prgrm f n slgs sm kn "s" vkln
> fr? Dt r kk tl ngt mr fntstsk brg, nd t dt r rrt t v
> sg tl, nr mn sm ndrtgnd skl v sg p t sng:)
>
> Mvh
>

> Mln Hld

there ya go

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-03-06 20:56

Michael VF wrote:

> there ya go

Kan det også gøre det realtime? ;)

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-06 23:13

On Mon, 13 Mar 2006 20:56:17 +0100, "Søren Nielsen"
<kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>Kan det også gøre det realtime? ;)

I så fald skal min kone og hendes mor have et sådant filter monteret

/Alex

Fra : Malene Hald

Dato : 14-03-06 22:15

> there ya go

Hi:)

Tak..

Malene --- Mln

Fra : Max

Dato : 13-03-06 18:49

Hej Malene

> Er der nogen der kender et enkelt program af en slags som kan "si"
> vokalen fra? Det er ikke til noget mere fantastisk brug, end at det

Hvis du bruger Nero til at brænde numrene med, ja så kan Nero
lave en slags vokaldæmpning.

Mvh Max

Fra : Morten Holm

Dato : 16-03-06 08:34

Hvordan det?

Mvh
Morten

Fra : Max

Dato : 16-03-06 09:24

Hej Morten

> Hvordan det?

I Nero Express 7 vælger du Audio Track Properties og under
Filters vælger du Karaoke.

Mvh Max