Du kunne jo starte med at gribe ''knoglen' og kontakte butikken.
Men de forlanger nok en RMA rapport under alle omstændigheder....
/A
"Jesper Nielsen" <ingenmail@ingenmail.nono> skrev i en meddelelse
news:LY9Rf.14104$Nk.3979@news.get2net.dk...
> Hej NG
>
> Jeg har købt en ny mobil over nettet, pakker den ud og tager den i brug.
> Følgende finder jeg så ud af, at der må være et eller andet galt med den -
> den skratter HELT VILDT hos modtageren, når jeg ringer til folk.
>
> I stedet for at skulle igennem et RMA/reparation's helvede kan jeg så ikke
> bare bruge min returret? Så får jeg vel pengene igen og kan købe en ny
> telefon, frem for at skulle vente X antal uger på at få den fikset?
>
> MEN - er der nogen som har erfaring med at bruge returretten på en
> mobiltelefon? Jeg har nemlig pillet det plastik-film af, som sad på
> mobilens skærm og smidt det ud (al anden emballage/poser osv. har jeg
> gemt). Vil webshoppen kunne påstå, at varens værdi er væsentligt forringet
> pga. den manglende plastik-film og nægte at godtage returneringen? Som
> sagt, al anden emballage er gemt, så den kan pakkes ned 99% som modtaget.
>
> Håber nogen kan hjælpe hurtigt.
>
> --
>
> Jesper
>
>