Musikken fra Kronprinsessen
Fra : Torben Schmidt

Dato : 12-03-06 21:21

Er der der ikke nogle som kan fortælle mig om man kan få musikken fra
dramaserien Kronprinsessen på DR1?

Jeg har søgt flere steder på nettet. Det er især slutmelodien jeg er
interesseret i. Jeg har sporet mig frem til at musikken er med danske Julie
og det hedder "Another Day / Tomorrow"

Nogle som kan hjælpe mig?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-03-06 21:59

Torben Schmidt skrev:
> [...]
> interesseret i. Jeg har sporet mig frem til at musikken er med
> danske Julie og det hedder "Another Day / Tomorrow"

Man kan høre noget musik fra serien på SVT's hjemmeside:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=44540&lid=puff_468906&lpos=lasMer

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : anna floeche

Dato : 27-03-06 13:36

Torben Schmidt <mrbeandk@hotmail.com> skrev:
> [...]
>Det er især slutmelodien jeg er
>interesseret i. Jeg har sporet mig
>frem til at musikken er med danske Julie

Hej...
håber ikke det er for sent jeg svarer nu..

Sangen der hedder ”Tomorrow” er skrevet af Jean-Paul Wall, Julie, Emil
Gotthard samt Magnus Funemyr.

For at glæde alle Julie fans, vil det i løbet af kort tid være muligt
at købe sangen digitalt fra de fleste danske og
svenske digitale musikudbydere.

”Tomorrow” kan bl.a. købes her:

www.cdon.dk
www.musik.elgiganten.dk