Undskyld mig her og undskyld mig dér!
Fra : @

Dato : 11-03-06 09:51

<<<<<<
Undskyld mig her og undskyld mig dér!
Latterlig muslimsk opsang til Danmark
på såkaldt dialogmøde i København

Det danske udenrigsministerium og Dansk Institut for Internationale
Studier (DIIS) holdt i går fredag konference om kulturel og religiøs
dialog med det formål at forsøge at reparere Danmarks omdømme i den
muslimske verden oven på Muhammed-tegningerne. Det mislykkedes efter
vor bedste overbevisning.

En af de inviterede talere, den kuwaitiske lærde Tareq al-Suweidan,
skar sit synspunkt ud i ubøjeligt stål, så selv forhærdede unge danske
kvinder blev skræmte: "Vi er ikke vrede over tegningerne, men vi er
meget vrede over den måde, hvorpå jeres regering har håndteret
situationen. Jeres statsminister afviste at møde vores 12
ambassadører, og han har afvist at sige undskyld." - Men undskyldning
var hvad den vrede mand nu forlangte, og hvis regeringen ikke ville
komme med undskyldningen, måtte den danske befolkning gøre noget ved
regeringen.

I aftenens Deadline på DR2 fik han gentaget og uddybet sine krav i
samtale med en forbløffet Adam Holm, der dog holdt masken (Jahve holde
hånden over ham!). Den vrede al-Suweidan bedyrede at muslimer var
fredeligt sindede mennesker, der ikke havde noget imod det fredelige
Danmark, men blot ikke kunne acceptere den fredelige krænkelse af det
helligste de har, profeten selv, og derfor måtte reagere som de
gjorde. Protesterne var ikke styret oppe fra, volden og afbrændringen
af danske flag og ambassader var ikke acceptabel, men boykotten af
danske produkter ville fortsætte, hvis den danske regering og
befolkning ikke nu makkede ret og undskyldte krænkelsen. Sagen var
slet ikke et spørgsmål om ytringsfrihed. Muslimerne accepterer
ytringsfriheden fuldtud og uden forbehold. Islam er forenelig med både
ytringsfrihed og demokrati. Men krænkelse af profeten er ikke
acceptabel. Og en afvisning af et møde med muslimske ambassadører
endnu mindre.

Dialog kan man kun med alt for humoristisk bøjning af ordene kalde
svadaer af denne art. De var tydeligt beregnet for det muslimske
publikum der ville få dem serveret på tv. Og den følelsesladede mand
var så ophidset, at han ikke kunne skjule det - og næppe heller
forsøgte på det. For den gjorde jo kun hans vrede mere synlig og
udsagnene derfor mere overbevisende for det rette publikum. Der skal
efter sigende have været et efterfølgende debatmøde i Politikens hus,
hvor også den kendte arabiske tv-stjerne Amr Khaled med de meget
overbevisende fagter deltog. Her var der heller ingen ægte dialog, for
en sådan forudsætter, hævdes det fra pålidelig kilde, at man forstår
hinandens synspunkter, og det var der skam også nogle der hævdede de
gjorde, men det er blot noget de siger for at virke overbevisende,
visker djævelen mig i øret. Faktum var at der alene var udveksling af
monologer fra flere sider. Håndgemæng kom det aldrig til, så
billederne fra mødet lever ikke op til standarden for god reportage.

Skal den vigtigste monolog fra muslimsk side bedømmes ud fra dansk
målestok, så må det i sandhedens interesse siges, at den var så
gennemført tåbelig, at intet menneske med respekt for profeten
Muhammed (Fred være med ham!) selv i sit allersværeste anfald af
usikkerhed i jugementet ville kunne tro på at muslimer med fornuften,
æren og nøgternheden i behold ville kunne fremsætte så horrible krav
om en undskyldning fra statsministerens side uden at initiativet
logisk må udgå fra skumle kredse med skjulte agendaer i ærmet.

Deres Højhelligheder Kofi Annan, Bill Clinton, Jimmy Carter, Lech
Walesa, Valdimir Putin og Benedict 16. er undtagelsesvis uden for
enhver mistanke. Men Jernesalt er efter nøje granskning i nyre og
hjerte ikke i tvivl om at der foreligger en regulær zionistisk
konspiration med et dansk parti som alt for villigt redskab. Dansk
Folkeparti er simpelthen det eneste parti i hele verden der vil kunne
lukrere på de anførte muslimske fredagsbønner og se frem til
gudvelbehagelige meningsmålinger. Ergo må DF have betalt i dyre domme
for brandtalen, muligvis endda ud af den offentlige partistøtte - og
dermed gjort sig skyldig i en handling der er direkte undergravende
for såvel verdensfreden som EU's rundrejsende og velmenende
udenrigspolitiske koordinators drøm om at underkaste sig islamismen.

Vi skal her se fuldstændigt bort fra løse og fuldstændigt upålidelige
rygter om at yngste mand i Mejerigiganten Arla har foreslået sin
ledelse at droppe alle planer om en generobring af markedet i de
muslimske land - med den ud fra den overordnede danske interesser
respektable begrundelse at muslimer simpelthen ikke er værdige til at
nyde næringsmidler der er frembragt i danske stalde hvor både svin og
hunde og danskere og illegale polakker færdes. Vi vil derimod
koncentrere os om at stille alle hovedansvarlige til regnskab og
hovedrengøring.

Folketinget må nu foranstalte en uvildig undersøgelse af al
sms-kommunikation mellem den lærde al-Suweidan og den ulærde
DF-ledelse. Og det bør ske under forsæde af den vaskeægte og
ubestikkelige DF-foragter, den meget lærde tidligere bestyrer for
socialdemokraternes afdeling for Moralsk Vask og Strygning, hr. Nyrup
Rasmussen, mellem venner kaldet Rasmus Moral.

Udenrigsministeren, hvis navn af forståelige grunde tilbageholdes af
statsministeren, må offenligt undskylde initiativet og foranledige
alle spor af forsømmelighed i sagen fra ministeriets spindoktorers
side slettet. DIIS må prompte nedlægges for sin utidige sammenblanding
af politik og religion. Disse to ting har absolut intet med hinanden
at gøre, som enhver har kunnet se og høre med egne øjne og øren på den
aktuelle konference. Og udenrigsministeren må personligt afsværge sin
ubændige og for al dansk prestige undergravende trang til underfundig
omgang med seriøse emner som det på stedet marcherende arabiske
initiativ og den i historien rask rullende dialog med herligt
monologiserende muslimer. Al missioneren for dansk humor er out.

Den afdankede ambassadør Herluf W. Hansen, der har set lyset fra øst
og resolut krævet statsministerens øjeblikkelig afgang, må indsættes
som kalif i Danmark og samtidigt belønnes med Elefantordenen.

Sharialoven må ufortøvet indføres i Danmark - med alt hvad den kræver
af slør, skæg og briller.

Al humor må forbydes ved lov som værende ubetinget undergravende for
enhver form for fanatisme. Og overtrædelse af loven må - uden
tidsspildende rettergang - straffes med offentlig hængning på
Gråbrødre Torv, der i sagens anledning omdøbes til Islamisk
Retfærdigheds Torv.

Statsministeren må afbryde sin franske visit og al flirt og samarbejde
med Dansk Folkepartis alt for succesfulde leder, sætte sig ved sit
skrivebord og se brødebetyngt ud. Så vil der ikke længere være noget
at komme efter! (Fred være med ham!).

Og endelig må Dronningen (Gudfader bevare hende) råbe et nifoldigt
'Vagt i gevær' ud over Amalienborg Slotsplads og sporenstregs sende
kronprins Frederik på total underkastelsesmission til Mekka - ligesom
hans morfar blev sendt til Berlin for at undskylde oldefaderens
krænkelse af nazismens overhovede. Eventuelt kan Dronningen lade
Prinsen konvertere til islam, hvis det på nogen måde kan
tilfredsstille den utilfredsstillelige fjende.

Thi Danmark stander i våde - og intet offer må spares for at
undergrave demokratiet og frihedsrettighederne. Danmark må én gang for
alle ned med nakken!
http://www.jernesalt.dk/kanel30muslmon.asp
<<<<<<<<<

Fra : Henri Gath

Dato : 11-03-06 13:58

> <<<<<<
> Undskyld mig her og undskyld mig dér!
> Latterlig muslimsk opsang til Danmark
> på såkaldt dialogmøde i København

En ting: Giv de narrøve et los i røven, de vil huske i generationer
fremover... Husk Tours 732...

Fra : @

Dato : 11-03-06 15:33

On Sat, 11 Mar 2006 13:57:48 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>>

>En ting: Giv de narrøve et los i røven, de vil huske i generationer
>fremover... Husk Tours 732...

den metode indser flertallet først nytten af
når det er for sent

israelerne har ikke klaret sig siden 1948 ved at gå i dialog med
fjenden, de har klaret sig ved at vise at de har magt og er villige
til at bruge den

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-03-06 20:01

On Sat, 11 Mar 2006 13:57:48 +0100, Henri Gath wrote:

> Husk Tours 732...

Ikke forstået ?
/|\
/\
Bruno

Fra : @

Dato : 11-03-06 21:08

On Sat, 11 Mar 2006 20:01:10 +0100, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

>Ikke forstået ?

det viser jo tydeligt at folk ikke vil lære af historien

http://www.fordham.edu/halsall/source/arab-poitiers732.html

Fra : Bruno Christensen

Dato : 12-03-06 07:58

On Sat, 11 Mar 2006 21:07:47 +0100, @ wrote:

> det viser jo tydeligt at folk ikke vil lære af historien
>
> http://www.fordham.edu/halsall/source/arab-poitiers732.html

Takker

/|\
/\
Bruno

Fra : Jim

Dato : 11-03-06 14:11

> [...]
> kvinder blev skræmte: "Vi er ikke vrede over tegningerne, men vi er
> meget vrede over den måde, hvorpå jeres regering har håndteret

[Snip]

Det var langt fra en dialog, som jeg kunne høre på ham beduinen.
Det var en svada.
Det var en ensidig svada mod de vsantro, der havde formastet sig til at
udfolde sig i satirens kunst ved at tegne deres pedofet.

Når så denne beduin kommer og siger, at det ikke er tegningerne, det er galt
med, men derimod håndteringen af sagen fra den danske regering, så fatter
jeg nada.
Hvis det ikke er tegningerne, det er galt me, hvad er det så, der skal
undskyldes for?
Og hvis tegningerne ikke er problemet, så er der vel heller ikke noget at
udsætte på håndteringen af sagen.

Men det er vel også bedøvende ligegyldig for den støvede beduin som tror, at
hans trosretning er højere end ytringsfriheden i Danmark.
Hans agenda består i at levere en svada og tvinge det danske vantro folk til
at bøje sig i støvet for ham. Han er jo lærd...
Og det skal vi jo have respekt for.
Tror han da...

J.

Fra : Kim2000

Dato : 11-03-06 14:18

> [...]
> vor bedste overbevisning.
>

> En af de inviterede talere, den kuwaitiske lærde Tareq al-Suweidan,

Tænk hvis disse tosser kunne huske tilbage til 1991....

> [...]
> var hvad den vrede mand nu forlangte, og hvis regeringen ikke ville
> komme med undskyldningen, måtte den danske befolkning gøre noget ved

Derfor kunne vi ligeså godt i oktober havde sagt, "I får ikke en undskyld,
lev med det".

Når jeg bliver minister kan det godt være det ikke udenrigsministeriet jeg
skal gå efter

mvh
Kim

Fra : Egon Stich

Dato : 11-03-06 15:35

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Derfor kunne vi ligeså godt i oktober havde sagt, "I får ikke en undskyld,
> lev med det".
>

> mvh
> Kim

Sålænge småt begavede "elitære meningsdannere" fortsætter skrigeriet om
"sagen", bliver muhammedanerne ved at stille krav.

Det burde være indlysende for selv den dummeste småbørnspædagog, men de
elitære akademikere tror stadig, "man må have dialog".

De er da aldrig blevet voksne, kommet ud af skolens kuvøse.

MVH
Egon

Fra : Trans

Dato : 11-03-06 20:00

Egon Stich wrote:

> Sålænge småt begavede "elitære meningsdannere" fortsætter skrigeriet om
> "sagen", bliver muhammedanerne ved at stille krav.

Jeps, vi skal bare ignorere dem.

FLSMIDTH VINDER KÆMPEORDRE I EGYPTEN

Hvilken boykot?

Bent

Fra : HrSvendsen

Dato : 12-03-06 21:34

Trans skrev:

> Jeps, vi skal bare ignorere dem.

> FLSMIDTH VINDER KÆMPEORDRE I EGYPTEN
>
> Hvilken boykot?

Minimælk-boykot. Til gengæld modtager f.eks. Tyrkiet kun 10 procent af
de danske turister, der var normen før.

Det er ca. det, de ulande får ud af boykotten. Dyrere mælk og færre
turister. De er stadig nødt til at komme til Danmark, hvis de vil have
noget, der er mere avanceret end en lillebror-ost.

Faktisk sagde ham der kuvaiteren det helt rigtige. Det, han (og sikkert
mange andre af idioterne) var sur over, var, at Fogh ved ikke at stå ret
for ambassadørerne viste, at "de" ikke talte (didn't count).

Det var selvfølgelig en bitter pille at skulle sluge for en der tror,
han er et overmenneske, og vi andre er kaffir. Især fordi det er sandt.
Idioterne tæller ikke særlig meget. Deres positive betydning for os er
lynhurtigt opgjort. Deres negative betydning er uden ende.

Det eneste, deres "boykot" viser, er, at de vitterligt ikke er særligt
betydningsfulde. Kun ved vold og terror kan de opnå betydning. Andet
evner de ikke.

Nåjo - de er også gode til at sidde og hyle og give ondt af sig og vræle
om muhamedanismofobi. They wish. Vi er ikke særlig bange for dem, vi er
bare trætte af dem og deres middelalder-ækelheder.