bedst cpu til spil?
Fra : Aragorn25

Dato : 10-03-06 20:53

Hej Folkens.

Bærbar comp til spil.

Jeg er ligeglad med varme udvikling og batterilevetid.
En bærbar der skal køre på konstant strømnettet, batteriet pillet fra.

Jeg har følgende valgmuligheder:
Mobil AMD Turion64 3700+
AMD Athlon64bit 3000+

Hvis man ser bort fra megahertzne, hvilken cpu er så BEDST TIL SPIL???

Jeg skriver fordi jeg har en mistanke til at de måske har lavet turion cpuen
til bærbar med mange begrænsninger, så den ikke bruger så meget strøm, og
ikke bliver så varm, og så videre.

Nogen der vil give mig et link til en hjemme side, hvor disse cpuer bliver
testet mod hinnanden?

hvad er bedst at vælge?

Fra : FedeDorit

Dato : 11-03-06 09:53

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> strøm, og ikke bliver så varm, og så videre.
>
> Nogen der vil give mig et link til en hjemme side, hvor disse cpuer bliver

Umiddelbart ville jeg sige A64bit 3000+ da den lyder til at være identisk
med dem til normale pc´er...men husk at der skal jo osse være et ordentligt
grafikkort i den bærbare,da det kun ikke handler om cpu-størrelse.