ALDI Medion 8806
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 10-03-06 13:47

Jeg har tidligere skrevet om at Medion 8806 støjede som en støvsuger.

Jeg fulgte et råd, jeg fik om at prøve et støjdæmpningssæt fra NoiseMagic i
Tyskland. Jeg har nu endelig fået sættet hjem og installeret det. Det består
af en ny blæser, støjdæmpningsmåtter og et gummiophæng til harddisken.
Festen kostede 49,95 Euro.

Computeren er nu faktisk lydløs. Der er en ganske svag susen og hvis jeg
anstrenger mig kan jeg ane harddisken bevæge sig under opstarten. Det er
bare lykken.

Så hvis andre er trætte af støjen, kan jeg kun anbefale kittet.

--
Med venlig hilsen, Jørgen.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-03-06 19:05

"Jørgen Christensen" <jchrist@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Så hvis andre er trætte af støjen, kan jeg kun anbefale kittet.

Link??

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 10-03-06 22:46

> Link??