Der er folk som er for dovne for at trykke~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 09-03-06 20:07

- så håber vi bare at de ikke også er for dovne til at læse.

Efter den citerede tekst følger en kort, personlig efterbemærkning.

Skrevet 29.03.2005, men fortsat dramatiskt aktuelt:

Eurabia

Forfatter: Harry Vinter

"Det gamle Europa har fået en ny benævnelse, Eurabia", skrev
Arnold Beichman i Washington Times 1/10 2004. "Den nye benævnelse
beskriver med besk humor den voksende islamiske indflydelse i lande som
Sverige takket være indvandring og indvandrernes høje
fødselsrate".

Islam-ekspert Bat Ye'or har nu udgivet en bog om Eurabia: "Eurabia,
Land of Dhimmitude". Dhimmi er et arabisk ord, som bruges om
overvundne vantro, som har underkastet sig muslimernes overhøjhed, og
som på ydmygende og apartheidlignende betingelser får lov at leve en
tilværelse som "beskyttede".

I sin bog fastsætter Bat Ye'or 1973 som året, da islamiseringen af
Europa tog sin begyndelse. Oliekrisen i 1973 afslørede de europæiske
landes afhængighed af olieforsyninger fra de arabiske lande og gav
anledning til aftaler om stabile olieforsyninger til gengæld for en
islamisering af Europa.

"Et projekt, som er så kompromiterende for Europa, kunne selvsagt
ikke lægges åbent frem i dokumenter og traktater. Europæerne valgte
derfor at kalde projektet en dialog; Den Euro-Arabiske Dialog",
skriver Bat Ye'or.

"Dialogen" indledtes mellem de dengang ni EEC-lande og de 22
medlemslande i Den Arabiske Liga.

De arabiske krav var:

1) En fælles Israel-kritisk politik

2) Støtte til modernisering af de arabiske lande

3) Adgang til vestlig videnskab og teknologi

4) En selvstændig europæiske politik uafhængig af USA

5) Fremme af arabisk indvandring til Europa og fremme af arabisk
og islamisk kultur i Europa

Aftalerne blev under benævnelsen "dialog" bekræftet ved møder i
Bruxelles 6/11 1973 og er blevet videreudviklet ved flere møder siden.

I EU blev nedsat en komite til fremme af "dialogen": European
Parliamentary Association for Euro-Arab Cooperation (Medea), som
udfører lobbyarbejde i alle europæiske lande

Under Kommissionen blev senere nedsat en komite af politiske rådgivere
(Gopa), som blandt andre tæller islamister som Tariq Ramadan.

Endelig blev der etableret et Europæiske Observatorium for Racisme og
Fremmedhad, EUMC, som hovedsagelig beskæftiger sig med
"islamfobi", som uvilje mod Europas islamisering kaldes. Det er
derfor forståeligt, at centeret forrige år ikke kunne acceptere en
rapport, som fastslog, at det var muslimer, som stod bag de fleste
overgreb mod jøder i EU.

Kronen på værket er ifølge Bat Ye'or programmet "Dialog mellem
folk og kulturer i EU-Middelhavs-regionen", som formanden for
EU-Kommissionen, Romano Prodi, fremlagde i oktober 2003. Programmet
blev vedtaget af EU i december 2003.

Programmet forudser, at folkene på begge sider af Middelhavet om 25
år vil være forenede i ét samfund med en fælles skæbne.

"I løbet af de seneste 50 år er befolkningstallet i den arabiske
verden vokset fra 80 mio. til 320 mio. af hvilke 50% er under 20
år", konstateres det i rapporten.

Med den befolkningsudvikling er der ingen tvivl om hvem, der om 25 år
vil bestemme over "den fælles skæbne", og Bat Ye'or betegner da
også programmet et "program for europæisk dhimmitude" - overgang
fra en tilværelse som frie til en fremtid som underkastede i et
hjørne af den islamiske verden.

Tilværelsen som dhimmi

Dhimmi er arabisk og betyder "beskyttet". Ikke-muslimer, som
overvindes i hellig krig, "jihad", kan redde livet og få en
beskyttet status ved at underkaste sig et sæt af regler. Systemet blev
første gang etableret i 628, efter at Muhammed og hans hær havde
indtaget en jødisk oaseby. De jøder, som ikke blev dræbt, blev
tvunget til at indgå en pagt, som fastsatte deres status som
undermennesker. I årene efter udviklede dhimmi sig til et
apartheidsystem, som indebærer en slavelignende status for
ikke-muslimer.

Efterleves reglerne ikke til punkt og prikke, er pagten brudt, og
ikke-muslimerne er hjemfaldne til dødsstraf. Den straf ramte for 90
år siden mellem 1½ og 2 mio. armeniere, - en betragtelig del af
Tyrkiets indbyggertal på daværende tidspunkt.

Blandt reglerne for "beskyttede" er:

Beskyttede skal betale en særlig skat, jizya.

Deres ejendom overtages af muslimer, som de derpå skal betale leje
til.

Beskyttede må ikke bygge nye kirker eller restaurere de gamle.

Beskyttede må ikke hindre nogen af deres egne i at konvertere til
islam.

Ægteskab eller seksuel kontakt med en muslimsk kvinde straffes med
døden.

Beskyttede skal stå op i muslimers nærværelse.

Beskyttede skal gå til side for muslimer på fortovet.

Beskyttede skal tiltale muslimer i en lav og ydmyg tone.

Blasfemi mod islam straffes med døden.

Flere af disse regler er allerede i praksis taget i anvendelse i
Europa.

For eksempel er kontakt mellem en ikke-muslimsk mand og en muslimsk
kvinde en umulighed.

Der er eksempler på, at kristne mænd har konverteret til islam for at
kunne blive gift med en muslimsk kvinde.

Når tolerancen skal leve sammen med intolerancen, blivere det altid
på intolerancens betingelser.

Konsekvensen

"Hvad er problemet? Vi kan jo bare allesammen konvertere til
islam", vil mange tilpasningsvillige europæere sige.

Konsekvensen kan man se overalt i Tyrkiet, Nordafrika og Mellemøsten,
som er områder, der tidligere havde blomstrende kristne samfund.

I muslimske samfund skal alt indrettes i overensstemmelse med koranen
og Muhammeds livsførelse i 600-tallets Arabien.

Derfor kvæler islam initiativ, kreativitet og livsglæde, hvorved der
skabes stilstand og fattigdom overalt, hvor islam trænger frem, - selv
når rigdommen vælter op af jorden i form af olie.

Det er på den baggrund, man skal forstå, hvorfor de europæiske
ledere på topmødet d. 22.-23. marts måtte konstatere, at Europa er
sakket yderligere bagud i forhold til USA og andre konkurrenter og så
sig nødsagede til at "justere" Lissabon-strategien, som skulle
gøre EU til teknologisk førende område før år 2010.

Det lades sig simpelthen ikke gøre med en voksende klods omkring
benene!

Løsningen

Massive hjemsendelser af herboende muslimer er det eneste, der kan
forhindre Europas forvandling til dhimmi-område i udkanten af den
stagnerende muslimske verden.

Min personlge efterbemærkning

Vi skal udråbe nødstand i hele Europa, opsamle mohammedanerne - også
og netop dem der har nået ind i det politiske apparat - og bringe dem
tilbage i provisoriskt tilpassede fragtskibe til en strand af
Vestsahara ved hjælp af en massive aktion af den fornødne omfang.
Derfra kan den røde halvmåne overtage. Derefter skal de bygge op
deres egne lande, med lignende karakteregenskaber som vi har dem. Hvis
de ikke kan udvikle dem, har de været uheldige. Og naturligvis skal
EUMC opløses så snart som muligt.

Selvfølgelig må Tyrkiet ikke i EU, henholdsvis skulle den udsluttes
fra Europarådet og andre europæiske institutioner. Overvejende
mohammedankse Balkan-stater kan først efter en marginalisering af
deres mohammerdanere-befolkning regne med et muligt medlemskab.

Der anbefales INTENSIVT at læse http://www.historyofjihad.org/ .
Begynd med Mohammed og koranen, for at forstå hvad vi her har at gøre
med. Derefter skulle man vælge nogle lande under 'jihad against...' og
læse det omhyggeligt. DER ER INGEN 'MODERATE' MOHAMMEDANERE, kun
tricksere, efter mottoen 'taqiya' = forstilling, snyderi. Den der
tilhænger terror-håndbogen koran, er Europa-uforenlig og har intet
tabt her. Kun rigtige frafaldne som Salman Rushdie er acceptable.

Endelig skal der naturligvis også stilles spørgsmålet, hvem der var
politikerne, som dengang indledte og førte den 'europæisk-arabiske
dialog'. Der afholdes folkeafstemninger for hver 'sludder', men når
det drejer sig om at sælge vores lande til de islamske barbarer, så
kan vores politikere afhandle det i den stille kammer blandt dem selv
og med oljesheikerne?! Man må spørge sig, om der ikke foreligger
faktiske omstændigheder for højforræderi.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : Michael Laudahn

Dato : 09-03-06 20:38

PS: Alligevel var det ikke meningen at glemme at opgive lænken,
værsgo:

http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html

Fra : E.M.

Dato : 09-03-06 20:43

..com...

PS: Alligevel var det ikke meningen at glemme at opgive lænken,
værsgo:

http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html

Ikke for at være ubehøvlet, men det hedder altså et link, ikke en lænke, det
er noget helt andet.

E.M.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 09-03-06 21:09

E.M. schrieb:

> Ikke for at være ubehøvlet, men det hedder altså et link, ikke en lænke, det
> er noget helt andet.

Tak for henvisningen. Men hidtil har jeg troet at 'lænk' tilsvarer det
engelske link. Det er altså ikke sådan? Anbefaler DSN et andet dansk
ord?

Selv er jeg i øjeblikket alt for beskæftiget med den engelske
oversættelse (tysk og hollandsk står allerede i nettet) for at selv
se efter, og derefter kommer der fransk - det er altid den største
udfordring...

Fra : E.M.

Dato : 09-03-06 21:16

Tak for henvisningen. Men hidtil har jeg troet at 'lænk' tilsvarer det
engelske link. Det er altså ikke sådan? Anbefaler DSN et andet dansk
ord?

Mig bekendt findes der ikke noget dansk ord for det, men som du sikkert
allerede har opdaget vrimler det danske sprog med "låneord" både fra engelsk
og tysk, samt en hel række andre sprog.

E.M.

Fra : Hermann Runderheim

Dato : 09-03-06 22:01

Ja, dovenhet kan føre til så mangt.
En godt voksen kjenning av meg innrømmer at han aldri har vært spesielt
energisk eller flittig.
I hine hårde dage da han var i det militære, var han også ganske doven i
tjenesten til sin sersjants gjentagne ergrelse.
På skytebanen gjorde han det likevel overraskende godt. En dag på skytebanen
kom derfor følgende melding fra sersjanten :
" Ahh !! NN er bare for lat til å skjelve. "

Fra : Ralph

Dato : 09-03-06 22:51

"Hermann Runderheim" <s-link@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> skytebanen kom derfor følgende melding fra sersjanten :
> " Ahh !! NN er bare for lat til å skjelve. "

Oversættelse (jeg indrømmer at det krævede 3-4 gennemlæsninger af sidste
sætning før jeg forstod den): "Årh, NN er bare for doven til at ryste (på
hånden, red.)"

--
venligst
Ralph

Fra : Michael Laudahn

Dato : 09-03-06 23:02

Ralph schrieb:

> Oversættelse (jeg indrømmer at det krævede 3-4 gennemlæsninger af sidste
> sætning før jeg forstod den): "Årh, NN er bare for doven til at ryste (på
> hånden, red.)"

Ha. Jeg var heller ikke helt sikker på hvad ordet betyder. Men min
lille norske ordbog fortalte mig så, at skjelve betyder zittern.
'Alles klar'...