K750i -> PC
Fra : Jakob

Dato : 07-03-06 11:01

Jeg har fået investeret i en K750i - imho en fantastisk mobil. Men når jeg
propper datakablet i for at forbinde til min pc, får jeg at vide at den ikke
er tilsluttet. Jeg kan dog godt komme ind på hukommelseskortet og overføre
filer til og fra det, men jeg kan ikke gøre andet - altså ikke forbinde til
selve telefonen. Nogen der kan hjælpe?

Vh,
Jakob

Fra : 6400 - Anders

Dato : 07-03-06 11:06

Du skal ikke bruge datakablet, du skal nok invest. i en kortlæser, da det
går meget hurtigere.

Bruger selv en NorthQ 6600 (19-i-1), den kan også fåes i en 54-i-1 udgave
(så skulle du være dækket ind).

Alt. er en USB BT dongle, kan være en mulighed.

Vil tro at begge ting kan fåes hos SHG.dk

/A

Fra : Conni

Dato : 07-03-06 16:53

[...]

Det skulle kunne virke , jeg bruger mit kabel , prøv evt at at slette det
hele og starte forfra , eller spørg i mobildebat.dk , de ved en masse om
sådan noget . Hilsen Conni

Fra : Jakob

Dato : 10-03-06 15:03

> [...]
> hele og starte forfra , eller spørg i mobildebat.dk , de ved en masse om

Har installeret My Phone Explorer istedet, og nu virker alt som det skal

Jakob