Ringetid før den går over på tlfsvarer
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 06-03-06 17:20

Hvor dælen kan man, på en SE T630, ændre tiden der går før den smutter over
på tlfsvarer??

Eller er det hos udbyderen??

Udbyderen her er så CBB og hvis det er her, hvor henne på siden.

Jeg synes jeg har ledt på både tlf og cbb, men kunne ikke finde noget.

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Paw P Larsen

Dato : 06-03-06 17:56

hamselv(DKMC) wrote:
> Hvor dælen kan man, på en SE T630, ændre tiden der går før den smutter over
> på tlfsvarer??
>
> Eller er det hos udbyderen??
>
> Udbyderen her er så CBB og hvis det er her, hvor henne på siden.

Det at ændre det på telefonen er blot en genvej til GSM-koder.
Jeg skyder på du er ude efter **61**20# og grønt rør. 61 som no
answer. 20 som tyve sekunder (den kan være 5-30 med 5 sek
interval). Ellers kig på koderne:

http://web.telia.com/~u47904776/gsmkode.htm

Fra : Michael Archon Sequo~

Dato : 07-03-06 13:19

Paw P Larsen wrote:

> [...]
> skyder på du er ude efter **61**20# og grønt rør. 61 som no answer. 20
> som tyve sekunder (den kan være 5-30 med 5 sek interval). Ellers kig på

Min siger "unknown application".

Fra : Michael Archon Sequo~

Dato : 07-03-06 13:20

> Min siger "unknown application".

Nu siger den "command error"

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 08-03-06 15:11

"Paw P Larsen" <nospam@> skrev i en meddelelse
> Det at ændre det på telefonen er blot en genvej til GSM-koder. Jeg skyder
> på du er ude efter **61**20# og grønt rør. 61 som no answer. 20 som tyve
> sekunder (den kan være 5-30 med 5 sek interval). Ellers kig på koderne:

mnæhhhh, den siger Komandofejl, så må jeg jo se om jeg kan finde det i
koderne

hamselv herfra

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 08-03-06 15:16

Jarmen arltsår, hvis man bare leder rigtig, så kommer det jo alt sammen frem
på gooooooooogle

6. Min telefonsvarer går i gang for hurtigt. Kan jeg ændre dette?
Som standard går der 15 sekunder før et opkald viderestilles til CBB Mobil
Svar. Vil du ændre dette, skal du taste følgende i din telefon:

**61*60708090*11*30#

Herefter skal du trykke på "ring op", "send" eller knappen med et grønt
telefonrør.
Tallet 30 i ovens-tående kode er det antal sekunder der skal gå før
telefonsvareren går i gang. 30 er maksimum, men du kan også indstille enten
5, 10, 15, 20 eller 25 sekunder.