Muhammed-krænkelser led i USA-korstog
Fra : @

Dato : 05-03-06 02:21

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/03/04/222230.htm

der er da heller ingen ende på alle dem som er efter de søde og rare
muhammedanere

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-03-06 13:57

@ skrev:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/03/04/222230.htm
>
> der er da heller ingen ende på alle dem som er efter de søde og rare
> muhammedanere

Hmmm...

Jeg undrer mig over at det ikke er Osama bin Laden himself, der udtaler
sig i denne ellers ret højprofilerede sag?

Har han mon lidt strådøden eller sådan noget siden det efterhånden
udelukkende synes være hans "nummer to", al-Zawahiri, der udtaler sig?

Anders Peter Johnsen

Fra : GB

Dato : 06-03-06 21:57

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> Hmmm...
>
> Jeg undrer mig over at det ikke er Osama bin Laden himself, der udtaler
> sig i denne ellers ret højprofilerede sag?

Han har været stiv siden Tora Bora.

Fra : Jim

Dato : 07-03-06 00:47

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> Han har været stiv siden Tora Bora.

Ja, men mon ikke det er pga, at den er gået i kjolen på ham af al den
tjubang omkring hans ører?

Jeg tror han sidder og fyrer den fede et sted i en potmark i Afghanistan.
Og så varer det nok ikke længe, før han smider kjolen og tilbeder lyserøde
elefanter.

J.

Fra : GB

Dato : 08-03-06 14:42

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Jeg tror han sidder og fyrer den fede et sted i en potmark i
> Afghanistan. Og så varer det nok ikke længe, før han smider kjolen og
> tilbeder lyserøde elefanter.

Jeg tror, at han har været død i årevis.

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 15:23

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Jeg tror, at han har været død i årevis.

Mon han så har kunnet kommentere de seneste terrorangreb mod både Atocha
(Madrid) og the tube (London)?

J.

Fra : GB

Dato : 08-03-06 17:33

> Mon han så har kunnet kommentere de seneste terrorangreb mod både
> Atocha (Madrid) og the tube (London)?

Det er nok ikke så svært at finde en dublet - og tænk på propaganda-
værdien...

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 17:37

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Det er nok ikke så svært at finde en dublet - og tænk på propaganda-
> værdien...

Ja, jeg ved ikke, hvad det er de prøver at sælge.. men reklamen er utrolig
dårlig.

J.

Fra : HrSvendsen

Dato : 08-03-06 18:45

On Wed, 8 Mar 2006 15:22:43 +0100, Jim wrote:

> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Mon han så har kunnet kommentere de seneste terrorangreb mod både Atocha
> (Madrid) og the tube (London)?

Det er nemt nu om dage. Enhver kan helt uden Osama's medvirken lave de
optagelser af Osama-boy, der er kommet de seneste år. Jeg tror også, han
har været død i årevis; men han er rar at holde i "live" for både
modstandere og tilhængere.

Det er dog muligt, han er i live, og så kan man kun sige, det er godt
gået af ham, at han har kunnet holde sig på fri fod. Medmindre han er
under en eller andens stats beskyttelse.

Fra : Alucard

Dato : 08-03-06 19:35

>Mon han så har kunnet kommentere de seneste terrorangreb mod både Atocha
>(Madrid) og the tube (London)?

Har HAN da det....?