Islam: 'In their efforts to avoid war, Eur~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 04-03-06 22:52

http://pedestrianinfidel.blogspot.com/2006/03/douglas-murrays-complete-speech-on.html

Den er lidt længre, men alligevel værd at læses - synes jeg.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : @

Dato : 05-03-06 00:59

On 4 Mar 2006 13:51:51 -0800, "Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se>
wrote:

>http://pedestrianinfidel.blogspot.com/2006/03/douglas-murrays-complete-speech-on.html
>
>Den er lidt længre, men alligevel værd at læses - synes jeg.

er bange for at det ikke hjælper,

der er blevet advaret mod masseindvandring af muhammedanere i 15 år i
Danmark eliten på bjerget hører ikke der ikke men den dag ragnarok
bryder løs er eliten her heller ikke længere

Fra : Michael Laudahn

Dato : 05-03-06 11:24

@ schrieb:

> er bange for at det ikke hjælper,
>
> der er blevet advaret mod masseindvandring af muhammedanere i 15 år i
> Danmark eliten på bjerget hører ikke der ikke men den dag ragnarok
> bryder løs er eliten her heller ikke længere

Hvor skulle den tage hen? Egentlig er der ingen steder at gå, med
mindre jeg tager fejl.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 05-03-06 12:26

"Michael Laudahn" skrev i en meddelelse

@ schrieb:

> [...]
> bryder løs er eliten her heller ikke længere

Hvor skulle den tage hen? Egentlig er der ingen steder at gå, med

Joh - der er da Australien. Og lige nu også Canada, men de risikerer jo
at deres forhold bliver ligesom her. Måske varer det længe endnu. Det er
umuligt at bedømme, når man ikke selv bor der.

Ruth

Fra : @

Dato : 05-03-06 12:54

On 5 Mar 2006 02:24:10 -0800, "Michael Laudahn"
<es_reicht_2005@yahoo.com.br> wrote:

>Hvor skulle den tage hen? Egentlig er der ingen steder at gå, med
>mindre jeg tager fejl.

eliten vil da ikke være en elite - den vil være frie menneskers fjende
og stå på samme side som muhammedanerne

et af tidens største problemer er ikke den fjendlige invasion -
det store problem er at alt for mange af fjendens nyttige idioter
sidder på alt for en stor del af meningsdannelsen

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 05-03-06 14:46

"@" skrev i en meddelelse

> et af tidens største problemer er ikke den fjendlige invasion -
> det store problem er at alt for mange af fjendens nyttige idioter
> sidder på alt for en stor del af meningsdannelsen

JA - det kan ikke siges kraftigt nok, at dette forhold forhindrer
enhver mulighed for at køre en sober og åben debat. Den gruppe du taler
om, er nogen som aldrig har haft nogen ide til løsning af af
problemerne, men så snart der dukker nogen om med et godt forslag, eller
med en vigtig information, så træder disse fremste frem for at bryste
sig.

De gør det ikke for at komme med en anden løsning, som de synes er
bedre, de før det kun for at fremlægge ét eneste ord, og det vil altid
være enten "racisme" "Pia Kærsgaard" eller "fremmedhad". Dét lader til
at være deres ordforråd.

Det er vanvittigt, at de skal blive ved med at holde væsentlig
information ude af debatten, fordi de altså har formået så længe, at få
de mere klartseende til at holde mund.

Ruth

Fra : Michael Laudahn

Dato : 05-03-06 12:47

Ruth Nielsen schrieb:

> Joh - der er da Australien. Og lige nu også Canada, men de risikerer jo
> at deres forhold bliver ligesom her. Måske varer det længe endnu. Det er
> umuligt at bedømme, når man ikke selv bor der.

Jeg, jeg kender landene ganske godt. Som du siger: Der er stor risiko
for at de begår lignende fejle som her. Det ligger begrundet i
systemets funktion og aggressorens natur.

Og så kan det jo godt være, at man som europæisk eks-politiker har
mindre let at komme ind der, end hvis man kommer fra et
tredjeverdensland.

Og endeligt: At vores selvudnævnte politiker-'elite' ikke ser meget
længre end til næste valg er bekendt. Mon det samme gælder deres
egne affærer? Konkret: De har jo familie. Mens de skider på
befolkningen og hvad som sker med den, så vil de vist ikke bruge samme
målestok overfor deres egne.