S & Jens Rohde, løsgående missil - hva
Fra : Søren P

Dato : 25-02-06 12:15

Hej forleden blev jeg noget rystet over så lavt som S åbenbart synker
for tiden med kommentaren:

---
politiske ordfører for S, Lotte Bundsgaard.

- Hvis vi skal diskutere politik og skal løse en krise for Danmark, så
nytter det ikke at spille sjofel og lege gadedreng på den måde, Jens
Rohde gør, siger Lotte Bundsgaard.

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=699980/

--------

S-leder angriber Jens Rohde:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3699202

Huller i missil-forsvaret:
http://www.bt.dk/politik/artikel:aid=422786/

Ovenstående udtalelser hører ikke hjemme i politik.
Personligt vurderer jeg at det er S der taber mest i ovenstående
uheldige debat, hvad mener I?

mvh Søren

Fra : GB

Dato : 25-02-06 12:48

Søren P <spl@get3net.com> wrote in news:MPG.1e6a5a8739209d39989d03
@news.inet.tele.dk:

> Personligt vurderer jeg at det er S der taber mest i ovenstående
> uheldige debat, hvad mener I?

Min mening er, at Rohde's raket-forsvar lå lige til højrefoden, og at
sossernes femokrater er nogle tantede sipper. En anden ting er, at disse
sipper jo nærmest TIGGEDE om den reaktion fra Rohde. Måske med vilje. Vi
kender mekanismerne fra debatten i denne gruppe...

Fra : @

Dato : 25-02-06 12:56

On Sat, 25 Feb 2006 12:14:39 +0100, Søren P <spl@get3net.com> wrote:

>uheldige debat, hvad mener I?

socialdemokrater som smider med boomerang'er

må da forvente at de vender tilbage -
når de ikke rammer plet

man kan vel også se det som at få råt for usødet

man skal ikke sprøjte vand på andre hvis man ikke selv tåler at blive
våd

Fra : Lyrik

Dato : 25-02-06 12:50

"Søren P" <spl@get3net.com> skrev i en meddelelse
[...]

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg mener at hele hysteriet og lovgivningen omkring forbud imod seksuelle
følelser hvor mennesker mødes på en arbejdsplads afslører sig som det
dobbeltmoralske hykleri det hele tiden har været.
Der er nogle få seksede kvinder i folketinget hvoraf Lotte Bundsgård er en
af dem.

Når hun cikanerer Jens Rohde og kalder ham et løsgående missil afspejler hun
sin disrespekt for folketingsmedlemmet. Hendes udtalelse hører hjemme i et
parforhold- eller en families intimsfære.
Og det er så også godt at der blandt kolleger på en arbejdsplads opstår
denne intimsfære der kan lignes med familiaritet.
Indenfor denne intimsfære er seksuelle undertoner også ganske tilladt.
Så når han svarer "Du har ikke set mit missil endnu" er det en bemærkning
der passer ind i det rum de har skabt sammen, og som hun har dannet med sin
udtalelse.

Balladen hun bagefter skaber viser Socialdemokratiet fra deres værste side.
de lokker folk til oprigtighed og derefter regelknepper de dem sønder og
sammen.
De forlanger undersøgelse af procedurer og overholdelse af regler som skidt
fra en spædekalv. De er en ulidelig omklamring og forbudsskilte drysset over
befolkningen som konfetti!
men deres virkemidler og regelknepperi er blevet gammeldags og forældet
siden de brugte dem sidst- de er gennemskuet. "Først møder vi op i lårkort
og så fængsler vi manden der siger at lårene er lækre!"

De tabte 1 mandat ved den lejlighed er jeg sikker på.

Hilsen
Jens