Skamplet på Danmark
Fra : NoTrabajo

Dato : 20-02-06 11:40

Hvad er meningen med at boycotte Israel, blot fordi de muhamedanske lande
har forlangt det? Lad os stoppe al forbindelse med den muhamedanske verden
og i stedet behandle Israel ordentligt:

Ovenstående er en skamplet på Arla, Leo Pharma og også Danmark generelt. Er
Arla og Leo Pharma jødehadere ligesom Adolf Hitler var?

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3567408/
http://www.jp.dk/popup:print=3567408
--
NoTrabajo

Fra : HC

Dato : 20-02-06 11:58

> Hvad er meningen med at boycotte Israel, blot fordi de muhamedanske lande
> har forlangt det? Lad os stoppe al forbindelse med den muhamedanske verden
> og i stedet behandle Israel ordentligt:

De har ikke boykottet Israel - de har blot skrevet undet på at de vil. Der
er en forskel.

Det ændrer dog ikke ved at det er dybt åndssvag praksis.

HC

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 20-02-06 12:42

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> skrev i en meddelelse

> De har ikke boykottet Israel - de har blot skrevet undet på at de vil. Der
> er en forskel.
>
> Det ændrer dog ikke ved at det er dybt åndssvag praksis.
>
> HC

Danske firmaer store som lille, der driver handel med muhamedanske lande har
underskrevet en Israel klausul.
Men det sjoveste af firma klausul aftalen er at jødere er stor aktionære i
de omtalte firmaer. Så de boykotter sig selv. Hykleriet har ingen grænser.

Kurt

Fra : Egon Stich

Dato : 20-02-06 13:08

> [...]
> er en forskel.
>
> Det ændrer dog ikke ved at det er dybt åndssvag praksis.

Er der virkelig ingen, der kan indse, at dette blot er et lille bitte hjørne
af liberalkapitalismens grimme fjæs?
Og at det er samme, der har den egentlige skyld i tidens elendighed?
Det er sgu da ikke 12 fjollede tegninger, der forårsager noget som helst.
Andet end at udløse frustrationer over kapitalismens og "globaliseringens"
egentlige væsen.
Utroligt, at så mange "veluddannede" danskere, kan være så stupide og
blinde.

MVH
Egon

Fra : Maz Spork

Dato : 20-02-06 18:54

Egon Stich wrote:

> Utroligt, at så mange "veluddannede" danskere, kan være så stupide og
> blinde.

Tror netop det er her, kæden hopper af. Jeg er svært bange for, at det er
uvidenhed, der driver slaget pt. Og hvad ved vi om uvidenhed?

-- maz

Fra : Henri Gath

Dato : 20-02-06 22:56

"Maz Spork" <maz@spork.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Tror netop det er her, kæden hopper af. Jeg er svært bange for, at det er
> uvidenhed, der driver slaget pt. Og hvad ved vi om uvidenhed?

Du ved vist temmelig meget....

Fra : Maz Spork

Dato : 21-02-06 23:15

Henri Gath wrote:

> "Maz Spork" <maz@spork.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Du ved vist temmelig meget....

Selv guderne kæmper forgæves. Så hvorfor forsøge?