De er sgu' mørkemænd hele flokken
Fra : Jens Bruun

Dato : 18-02-06 14:58

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=698376/

Et uddrag fra artiklen:

"Mens stormuftiens budskab på det halvanden time lange møde var, at de
religiøse ledere skal presse på for en lovændring, der forbyder religiøse
fornærmelser, kunne den danske delegation fortælle, at der allerede i dag er
en blasfemiparagraf i Danmark"

Nu må det være slut med disse skatteyderbetalte biskopper. I stedet for at
forsvare ytringsfrihed og vestlig forståelse af demokrati, rejser de ned og
slikker r*v på topmuslimer, der repræsenterer barbari og stenalderkultur.
De - af alle - burde advokere for, at blasfemiparagraffen afskaffes. Jeg
kvalmes...

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : N.J.H.

Dato : 18-02-06 15:18

> [...]
> De - af alle - burde advokere for, at blasfemiparagraffen afskaffes. Jeg

Har du læst Hulebjørnens klan?; Medicin mandens største frygt er at stammens
medlemmer skal blive oplyste, thi da har de (medicinmændene) ingen magt.

Fra : GB

Dato : 18-02-06 20:41

"N.J.H." <NJH@oncable.dk> wrote in

> Har du læst Hulebjørnens klan?; Medicin mandens største frygt er at
> stammens medlemmer skal blive oplyste, thi da har de (medicinmændene)
> ingen magt.

Eller Rosens Navn, hvor overbibliotekaren, den blinde olding "Venerable
Jorge" sørger for, at alle, som bladrer i Aristoteles' bog om humor, dør af
at slikke sig på fingrene. Han minder mig i øvrigt en del om Ayatollah
Ruhollah Khomeiny som fastslog, at i islam er der intet at grine ad! islam
er dybt alvorligt! (Og det kan man jo egentlig kun være enig med ham i...)

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-02-06 23:41

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
> er dybt alvorligt! (Og det kan man jo egentlig kun være enig med ham i...)

Og iøvrigt er 95% af de kendte gamle kirkefædre enige med "oldingen", - man
skal absolut ikke se noget morsomt i livet eller i religionen. Khomeiny
havde nok ret, men lad os nu se filmen "Hvad muslimer griner af" som kommer
senere på året. Manuskriptet er godkendt af muslimske ulemaer, så det bliver
ikke en satire, - Sony turde ikke udgive filmen alene fordi ordet "Muslim"
optrådte i titlen, men det er jo nok Jyllands Postens skyld, - selv om det
skete før de famøse tegninger.

Fra : GB

Dato : 19-02-06 02:48

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in

> .... men lad os nu se filmen "Hvad muslimer griner af" som kommer
> senere på året.

I Verdens-tyndeste-bog-konkurrencen? I skarp konkurrence med HOW I SERVED
MY COUNTRY af Jane Fonda? Eller "Demokrati" af Tariq Ramadan.... ;-(

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-02-06 13:49

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> I Verdens-tyndeste-bog-konkurrencen? I skarp konkurrence med HOW I
> SERVED MY COUNTRY af Jane Fonda? Eller "Demokrati" af Tariq
> Ramadan.... ;-(

Er bogen "Norsk folkehumor gennem 400 år" gledet helt ud af listen?

Fra : @

Dato : 19-02-06 14:43

On 19 Feb 2006 01:48:05 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in

>I Verdens-tyndeste-bog-konkurrencen? I skarp konkurrence med HOW I SERVED
>MY COUNTRY af Jane Fonda? Eller "Demokrati" af Tariq Ramadan.... ;-(

"Sandheden" skrevet af Abu Laban den må sg* være tynd

Fra : Kim2000

Dato : 19-02-06 15:14

> [...]
> fornærmelser, kunne den danske delegation fortælle, at der allerede i dag

Og ikke nok med det, så er JP tegningerne endda behandlet af netop den
paragraf, men politiet afviste sagen. Så forsøgte man med rigsadvokaten, men
snublede da man skulle sætte porto på brevet, så rigsadvokaten har kun læst
i pressen om at der er blevet indgivet en klage, han har aldrig set en.
Laban & co evnede nok ikke at sætte frimærket på. Endelig kunne man jo have
prøvet pressenævnet, som havde været det helt oplagte sted, men det kræver
at man kan læse dansk og dermed vidste de ikke muligheden var tilstede.

Faktum er at regeringerne dernede ikke respektere det vestlige retssystem,
og derfor er det fuldstændig spild af tid at have en dialog med dem. EU har
gjort det rette ved at informere om at en boycot af Danmark er en boycot af
EU. Og så er den skid slået, vi kan godt klare os uden afrika og
mellemøsten, kan de klare sig uden os? Mellemøsten og afrikanerne glemmer
vist engang imellem at det er europæisk jord de vader rundt på (i 1860´erne
ville den bemærkning forresten ikke vække opsigt )

> [...]
> og slikker r*v på topmuslimer, der repræsenterer barbari og
> stenalderkultur. De - af alle - burde advokere for, at blasfemiparagraffen

Det mener jeg så ikke den skal, i Danmark administres den nemlig rigtig
godt, der skal utrolig meget til, før man så meget som overvejer at bruge
den, fx at tegne jesus med ståp.. på en galv eller noget lignende særdeles
groft.

Jeg kom lige til at tænke på Brødrene Bisp, gad vide hvad Vatikanet har
tænkt da de så den serie

mvh
Kim