S tilbage og DF frem
Fra : Pjensen73

Dato : 12-02-06 00:46

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3552726/

En skam at der ikke er valg nu.

Fra : Pjensen73

Dato : 12-02-06 00:47
Fra : Jim

Dato : 12-02-06 01:30

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:mn.602f7d6265700232.42469@FJERNDETTEgmail.com...
>> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3552726/
>>
>> En skam at der ikke er valg nu.
>
> http://www.jp.dk/meninger/artikel:aid=3552514/

Ja, man må formode, at Kimsebassen sidder med åben bæmund og polypper og
forbander meningsmålinger langt væk lige nu.
Lad os gætte på, at han mener, at meningsmålingsinstituttet er yderst
utroværdigt.

J.

Fra : Alucard

Dato : 12-02-06 01:48

On Sun, 12 Feb 2006 01:29:58 +0100, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> [...]
>forbander meningsmålinger langt væk lige nu.
>Lad os gætte på, at han mener, at meningsmålingsinstituttet er yderst

Det er lige så sikkert som "Amen" i kirken.....

Fra : Jesper

Dato : 12-02-06 02:24

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3552726/
>
> En skam at der ikke er valg nu.

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2006/02/12/000850.htm

9 mandaters tilbagegang til S og 8 mandaters fremgang til DF.

Sossevælgerne er tilsyneladende på vej over til DF i strakt galop!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Basil

Dato : 12-02-06 07:28

Jesper skrev d. 12-02-2006 i meddelelse
<1hamjxa.mggs8kbqifgdN%spambuster@users.toughguy.net>:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2006/02/12/000850.htm

> 9 mandaters tilbagegang til S og 8 mandaters fremgang til DF.

> Sossevælgerne er tilsyneladende på vej over til DF i strakt galop!

Det er smukt.
Kan vi få lukket og slukket SF, Enhedsbørgerne og de andre frelste, så
ville det hele være perfekt.
Kai

Fra : Michael Knudsen

Dato : 12-02-06 09:39

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> Jesper skrev d. 12-02-2006 i meddelelse

> Det er smukt.
> Kan vi få lukket og slukket SF, Enhedsbørgerne og de andre frelste, så
> ville det hele være perfekt.

Du mener altså at ensretning er godt?

Michael

Fra : Basil

Dato : 12-02-06 10:17

Michael Knudsen skrev d. 12-02-2006 i meddelelse

Jeps.
Kai

Fra : Michael Knudsen

Dato : 12-02-06 10:45

> Michael Knudsen skrev d. 12-02-2006 i meddelelse

> Jeps.
> Kai

altså en ensretning a la islam som også er en ensretning?

Hvad godt er der ved ensretning?

Michael

Fra : GB

Dato : 12-02-06 14:52

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> wrote in

> altså en ensretning a la islam som også er en ensretning?
> Hvad godt er der ved ensretning?

Det drejer sig jo om den aktuelle situation. Men du går måske ind for at
splitte den danske befolkning, for nu at bruge dit eget retoriske kneb?

Fra : Basil

Dato : 12-02-06 14:58

> [...]
> "Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> altså en ensretning a la islam som også er en ensretning?

Du tvister lige mine ord, godt forsøgt
Soc. forsvinder nok aldrig, og er en fin lille opposition til dem der
virkelig ved noget om at styre landet.
Jeg hører ofte nogen af de frelste i debatter på P1, og min konklusion
er klart at med de ting de giver udtryk for i enhver sag, så må de
aldrig komme i nærheden af at kunne styre dette land, så ville det
først gå galt.
Kai

Fra : Per Rønne

Dato : 12-02-06 15:17

Basil <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote:

> Soc. forsvinder nok aldrig

Ah, den eneste institution eller forening der har overlevet Rom er nu
altså den katolske kirke. Tror du at Socialdemokratiet kommer til at
fejre sit 2.000 års jubilæum?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-02-06 16:56

> Ah, den eneste institution eller forening der har overlevet Rom er nu
> altså den katolske kirke. Tror du at Socialdemokratiet kommer til at
> [...]

Nej de kommer end ikke til at fejre deres 200 års jubilæum.

Thorkild

Fra : Per Rønne

Dato : 12-02-06 17:06

Thorkild Poulsen <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Nej de kommer end ikke til at fejre deres 200 års jubilæum.

Så, så, partiet De Uafhængige, der røg ud af folketinget ved valget i
1966, eksisterer skam stadig her 40 år efter:

http://deuafhaengige.dk/

Det undrer mig i øvrigt at du ikke har meldt dig ind; det må da lige
være /dit/ parti, med det libertarianske budskab det har.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 12-02-06 17:22

> [...]

> Det undrer mig i øvrigt at du ikke har meldt dig ind; det må da lige
> være /dit/ parti, med det libertarianske budskab det har.

Tja...det lyder som om at de har kalkeret deres partiprogram af fra FRP,
dette parti eksistere skam også stadig..omend ikke i bedste velgående.
Det samme kan siges om Danmarks Retsforbund og Mimis ridsede CD.

Ærligt talt: De fleste af disse politiske partier eksistere så de gamle
medlemmer kan komme til medlemsmøder og kyle nogle kølige pils i kloaken
med partifællerne og med tårer i øjnene mindes De Gode Gamle Dage™,
samtidig med at de afsynger partiets slagsange.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Rønne

Dato : 13-02-06 06:49

[Socialdemokratiet].

> Tja...det lyder som om at de har kalkeret deres partiprogram af fra FRP,

Nej, det var vist snarere Glistrup som kalkerede De Uafhængiges
partiprogram, idet han dog tilføjede det højst aparte ting.

> [...]
> med partifællerne og med tårer i øjnene mindes De Gode Gamle Dage™,
> samtidig med at de afsynger partiets slagsange.

Tjae. I øvrigt tyder intet på at S inden for dette århundrede går samme
vej.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 13-02-06 12:31

> Tjae. I øvrigt tyder intet på at S inden for dette århundrede går samme
> vej.

En trendanalyse af socialdemokratiets valgresultater siden højdepunktet i
1935, viser de vil ryge under spærregrænsen i 2150, personligt tror jeg det
sker noget tidligere. Socialdemokratiets problem er det samme som det
radikale venstre havde ved overgangen fra husmandsvælgere til skolelærere,
og det samme problem som Venstres overgang fra bondevælgere til
veluddannede. Hvilken vælgergruppe vil socialdemokratiet overtage i
overgangen fra arbejdervælgere (de dummeste) ? Selvom vi lider under deres
skolepolitik i 90'erne, bliver danskerne nok mere oplyste i fremtiden og
satser på øget frihed.

Thorkild

Fra : Per Rønne

Dato : 16-02-06 19:07

Thorkild Poulsen <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote:

> En trendanalyse af socialdemokratiets valgresultater siden højdepunktet i
> 1935, viser de vil ryge under spærregrænsen i 2150

En tendanalyse af Venstres valgsresultater fra 1901 til midten af 80erne
ville vise, at partiet ville have røget under spærregrænsen i 2050.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 12-02-06 15:02

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> Du mener altså at ensretning er godt?

Hvis din definition af ensretning er lig med et-partistyre, så er jeg ikke
enig i at ensretning er godt.
En bred ensretning mod fascisme i form af islam er nødvendigt, hvis
demokratiet skal overleve med ytringsfrihed som en af de bærende elementer.

J.

Fra : Jesper

Dato : 12-02-06 09:51

Michael Knudsen <toffi@tdcadsl.dk> wrote:

> "Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> Du mener altså at ensretning er godt?
>
> Michael

Ja, bare den går i den rigtige retning: Væk fra pladderhumanismen.
Faktisk er det bare en modreaktion på den ensretning Danmark oplevede
under S og R i årtier fra 70'erne. Selv Schlüterregeringen lå under for
den, fordi de var afhængige af R stemmer for at få flertal.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Jesper

Dato : 12-02-06 02:14

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3552726/
>
> En skam at der ikke er valg nu.

Den anden meningsmåling der viser at sosserne står til en vælgerøretæve
så det synger.

Måske viser Vilstrup målingen for Politiken at S går frem, de har altid
været mere pro-venstrefløjen i deres målinger.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Rønne

Dato : 12-02-06 06:07

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3552726/

21,6% af stemmerne til S. En tilbagegang på 8 mandater [statistisk
signifikant].

VK tilbage med to mandater [statistisk insignifikant].

DF frem med 8 mandater [statistisk signifikant]; må vel svare til at de
står til en 17% af stemmerne.

Og da VKO ved sidste valg fik 94 mandater, står blokken altså nu til
100. Et rekordstort flertal.

Kun ærgerligt at avisen ikke kanf inde på at bringe de »rene« tal.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 12-02-06 06:34

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> DF frem med 8 mandater [statistisk signifikant]; må vel svare til at de
> står til en 17% af stemmerne.

17,8% af stemmerne. 3,8%point mindre en sossernes 21,8; vi skal tilbage
til valget i 1901 for at finde et lavere resultat [18,8%].

S har tydeligvis ikke lært lektierne fra 2001 og 2005. Og forskellen i
mandattal mellem opposition og regeringsblok synes at udvide sig til nu
en 25 mandater.

Fra : Jesper

Dato : 12-02-06 09:47

> [...]

> S har tydeligvis ikke lært lektierne fra 2001 og 2005. Og forskellen i
> mandattal mellem opposition og regeringsblok synes at udvide sig til nu

Det må betyde at fremgangen for R er næsten stoppet eller også
kannibalisere de hinanden i opposistionen.

Mht til de ca. 100 mandater til regeringen så vandt oppositionen alle
mandaterne på Færøerne og Grønland sidste gang. Næste gang kan man
udmærket forestille sig at der går et par mandater til regeringen og så
er balancen på 102 mod 77 i regeringens favør.

En markant fremgang for R uden at VK går tilbage med mere end et par
mandater betyder alt andet lige at regeringen vil få en ny
flertalsmulighed: VKR, altså èn streng til at spille på. Det vil styrke
VK og kan alvorligt svække S og DF.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Rønne

Dato : 13-02-06 06:49

> [...]
> mandater betyder alt andet lige at regeringen vil få en ny
> flertalsmulighed: VKR, altså èn streng til at spille på. Det vil styrke

Ja, og et sådant alternativt »sort flertal« ville kunne bruges til at
undergrave velfærdsstaten - noget man bør foreholde folk.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 13-02-06 12:37

> Ja, og et sådant alternativt »sort flertal« ville kunne bruges til at
> undergrave velfærdsstaten - noget man bør foreholde folk.

Tværtimod, der vil komme fokus på produktivitet og kvalitet i den offentlige
sektor, ikke som socialdemokratiet der ikke evner at lede noget som helst.
Vi kan allerede nu se forbedret kvalitet og effektivitet i sygehussektoren,
vi er ved at få rettet op på skolerne, vi forbedrer infrastrukturen.

Blot mangler vi at få venstre til at forstå befolkningen skal have frihed -
altså føre liberal politik - og få gang i udliciteringen i den offentlige
sektor.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 13-02-06 12:50

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in message

> [...]
> sektor, ikke som socialdemokratiet der ikke evner at lede noget som helst.
> Vi kan allerede nu se forbedret kvalitet og effektivitet i

Vi kan allerede nu se resultaterne af de ekstramidler regeringen har tilført
sundhedsområdet netop når det gælder operationer - den såkaldte Løkkepose.
Ethvert parti kan opnå bedre resultater hvis de bruger flere øremærkede
midler til et snævert område.

> vi er ved at få rettet op på skolerne, vi forbedrer infrastrukturen.

Altsammen koster kassen.

> Blot mangler vi at få venstre til at forstå befolkningen skal have
frihed -
> altså føre liberal politik - og få gang i udliciteringen i den offentlige
> sektor.

Når noget koster kassen, vil det automatisk indskrænke den "frihed" du
omtaler ovenover. Man kan ikke blæse og have mel i munden på samme tid.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-02-06 15:43

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> [...]
> Ethvert parti kan opnå bedre resultater hvis de bruger flere øremærkede

At målrette indsatsen mod ventelister er ikke noget "snævert område",
amterne var allerede igang med at formøble midlerne i de medicinske
afdelinger. Problemet på de medicinske afdelinger er ikke pengemangel, det
er dårlig planlægning og drift.

> Altsammen koster kassen.

Gu gør det er, der er kastet rigeligt med midler efter folkeskolen, men man
har gjort det hovedløst. Hvis du læser hvad der kommer fra DPU, så er det
netop ikke flere midler man efterlyser, men at man bruger pengene med
omtanke.

> frihed -
>
> Når noget koster kassen, vil det automatisk indskrænke den "frihed" du
> omtaler ovenover. Man kan ikke blæse og have mel i munden på samme tid.

Det er noget vrøvl, der er rigeligt med latente effektiviseringsgevinster i
den offentlige sektor, den er gennemsyret af planøkonomi og håbløs
ineffektiv.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 14-02-06 16:17

Løkkepose.

> At målrette indsatsen mod ventelister er ikke noget "snævert område",

Det er helt målrettet "ventetid" man har fokuseret på.

> amterne var allerede igang med at formøble midlerne i de medicinske
> afdelinger. Problemet på de medicinske afdelinger er ikke pengemangel, det
> er dårlig planlægning og drift.

Det er altså med al respekt én af dine svagt ufunderede postulater.
Naturligvis kan de sikkert gøre det bedre - hvad ved jeg - men baggrunden er
altså, at man uddelte penge fra Løkkeposen hvis et hospital kunne
dokumentere et øget antal operationer (altså med tilbagevirkende kraft) og
vel at mærke et øget antal operationer indenfor nogle helt særlige områder
(dem, hvor ventelisterne var lange). Dét har jo alt andet end lige været
incitament for de store sygehuse - medens de små, der ikke besidder
overkapacitet, reelt har måtte klare sig for mindre, men det har medført at
fald på de mest pressede ventelister. Spørgsmålet er nu : Hvad når der ikke
uddeles ekstra midler? - og - hvad med ventelisterne på de øvrige områder?

> [...]
> har gjort det hovedløst. Hvis du læser hvad der kommer fra DPU, så er det
> netop ikke flere midler man efterlyser, men at man bruger pengene med

Selvfølgelig. Det er forhåbentlig en grundregel indenfor al offentlig
økonomi .-)

> Det er noget vrøvl, der er rigeligt med latente effektiviseringsgevinster
> den offentlige sektor, den er gennemsyret af planøkonomi og håbløs
> ineffektiv.

Alt har sin pris. Du kan ikke effektivere sig dig til lavere skat og bedre
offentlig (vel at mærke gratis, det er jo velfærd) service.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-02-06 21:04

> Det er helt målrettet "ventetid" man har fokuseret på.

Stadig ikke noget "snævert område"

> [...]
> ikke
> uddeles ekstra midler? - og - hvad med ventelisterne på de øvrige områder?

Tænk dig dog om inden du begir dig ud i den slags. Sæt dig ind i de
"udfordringer" de medicinske afdelinger har, sæt dig ind i hvad amterne selv
har erkendt, sæt dig ind i de samfundsmæssige konsekvenser af prioritering.

Du plaprer bare løs uden logisk fundament.

> Alt har sin pris. Du kan ikke effektivere sig dig til lavere skat og bedre
> offentlig (vel at mærke gratis, det er jo velfærd) service.

Det er dog det værste vrøvl jeg har hørt længe, har du overvejet for en
gangs skyld at komme med noget substans ?

Thorkild

Fra : Trans

Dato : 12-02-06 09:13

Per Rønne wrote:

> [...]
>
> S har tydeligvis ikke lært lektierne fra 2001 og 2005. Og forskellen i
> mandattal mellem opposition og regeringsblok synes at udvide sig til nu

Det vil sige, at vælgerne stort set tilslutter sig Dansk Folkepartis
politik i sagen om Muhammed´-tegningerne, hvorefter Danmark bare skal
ignorere islamernes krav om officiel undskyldning fra den danske
regering og straf til Jyllands+-Posten. Jeg synes heller ikke, det kan
være meget anderledes., da vi har ytringsfrihed i Danmark og gerne vil
blive ved med at have det. Hvad vi nu skal i gang med er følgende:

(1.) At udvise alle fremmede fra Danmark, der har forbindelse med
terroristkredse.

(2.) At forbedre overvågningsforanstaltningerne mod terroranslag.

(3.) At mobilisere EU og WTO mod de regeriger, der har boykottet danske
produkter. I) denne forbindelse må vi tage stilling til, om vi i det
hele taget vil handle med Iran. DF har vist nok et forslag om dansk
boykot mod dette land.

Bent

Fra : NoTrabajo

Dato : 12-02-06 09:53

Per Rønne wrote:

> [...]
> står til en 17% af stemmerne.
>
> Og da VKO ved sidste valg fik 94 mandater, står blokken altså nu til

Det er da på tide at danskerne er vågnet op og har forstået hvilken
farlig situation vort land står i med alle disse krigeriske
muhamedanere her i landet.

De 83 % som ikke stemmer på DF fatter åbenbart intet, eller også er
de muhamedanere. Man kan ikke fortænke muhamedanerne i, at de stemmer
på de radigale, det havde jeg nok også gjort, hvis jeg var en
krigskiderlig muhamedaner, der ønskede at omdanne Danmark til
MuhameDanmark.
--
NoTrabajo

Fra : Alucard

Dato : 12-02-06 10:17

On 12 Feb 2006 00:52:59 -0800, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>De 83 % som ikke stemmer på DF fatter åbenbart intet, eller også er
>de muhamedanere.

En udtalelse som den der, viser klart at du er dummere end en
badebro.....

Fra : Per Rønne

Dato : 12-02-06 10:37

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> [...]

Du mener vej 82,2%, da DF står til 17,8% - bortset fra at hele din
præmis er forkert.

> En udtalelse som den der, viser klart at du er dummere end en
> badebro.....

Man må klart undre sig over at NoTrabajo har kunnet få sig en
cand.polyt.-titel ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 10:52

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> En udtalelse som den der, viser klart at du er dummere end en
> badebro.....

Asger Aamund er ynkelig når han omfavner Khader og kræver at
erhvervslivet skal støtte denne radikalmiddelmådighed som er stålstat
og extrem helligkriger i det skjulte.

Den fortjente medvind til DF pga profetsag søger R at stjæle lidt af,
men mon ikke vælgerne gennemskuer korrupte Åmund og de andre, på sigt

-- Khader går til angreb på Abu Laban --
Det grænser til at opfordre til vold, når man kalder folk for rotter.
Det mener den radikale folketingspolitiker Naser Khader, der er
frontfigur i det nystiftede netværk Demokratiske Muslimer.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3552112

Fra : Jim

Dato : 12-02-06 11:36

> [...]
>
> Den fortjente medvind til DF pga profetsag søger R at stjæle lidt af, men
> mon ikke vælgerne gennemskuer korrupte Åmund og de andre, på sigt

Hvis jeg kender Aamund ret, så er han ikke et fjols.
Han ved, hvad der skal til for at komme på podiet og modtage 1.-præmien i
snedighed.
Du kan ikke vide, hvilke dele af Asgers manøvrer, der er skuespil og hvilke,
der ikke er.
Asger er ikke dum. Han ved, hvad han gør.
Og korrupt er det sidste han er.

J.

Fra : Mark Jensen

Dato : 12-02-06 10:33

On Sun, 12 Feb 2006 00:45:56 +0100, "Pjensen73"
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3552726/
>
>En skam at der ikke er valg nu.

Normalt sker der ikke det store i en meningsmåling i forhold til den
forrige.
Imponerende. Og godt hvis man mener at den nuværende regering er langt
bedre end det nuværende alternativ.

Fra : Otto J.

Dato : 12-02-06 12:09

> En skam at der ikke er valg nu.

Hvorfor er det at udlændingepolitik skal styre hvad jeg betaler i skat, hvad
jeg skal betale for min bil, hvilken service jeg skal have på sygehuset,
hvor meget jeg skal have i pension når jeg bliver gammel osv osv osv?

Mvh. Otto

Fra : Jim

Dato : 12-02-06 12:24

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvad jeg skal betale for min bil, hvilken service jeg skal have på
> sygehuset, hvor meget jeg skal have i pension når jeg bliver gammel osv

Måske fordi den store del at muslimske indvandrere hvert år koster staten et
tocifret milliardbeløb, som staten skal hente et sted.
Og det bliver hos den alm. danske forbruger.

J.

Fra : @

Dato : 12-02-06 13:38

On Sun, 12 Feb 2006 12:23:34 +0100, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Måske fordi den store del at muslimske indvandrere hvert år koster staten et
>tocifret milliardbeløb

nu ikke så negativ,

du må jo have forståelse for at kulturberigelse nu engang koster noget

og dem som bliver beriget må retfærdigvis da også betale for dette

hmmmm,

måske var det bedre at være fattig end beriget med Muhammedansk kultur

Fra : Trans

Dato : 12-02-06 13:17

Jim wrote:

> Måske fordi den store del at muslimske indvandrere hvert år koster staten et
> tocifret milliardbeløb, som staten skal hente et sted.
> Og det bliver hos den alm. danske forbruger.

Nemlig! Fremmedpolitiken er afgørende for den politik, vi må føre
på andre område.

Bentr

Fra : NoTrabajo

Dato : 17-02-06 19:59

Per Rønne wrote:

> Du mener vej 82,2%, da DF står til 17,8% - bortset fra at hele din
> præmis er forkert.

Det er da ikke noget at hænge sig i om man skriver en procent til
eller fra. Det er størrelsesordenen det kommer an på.

> Man må klart undre sig over at NoTrabajo har kunnet få sig en
> cand.polyt.-titel ...

Det er mig der er realisten og kan se hvilken fare vort land står
overfor. De fleste af mine landsmænd er nogle middelmådige
personager, der ikke fatter noget som helst.
--
NoTrabajo

Fra : Alucard

Dato : 17-02-06 20:28

On 17 Feb 2006 10:59:18 -0800, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

> [...]
>overfor. De fleste af mine landsmænd er nogle middelmådige
>personager, der ikke fatter noget som helst.

Du lider af det som hedder "storhedsvanvid"...