ASUS8200 GForce3
Fra : Tomaq

Dato : 14-06-01 16:22

Hej Jeg har prøvet kortet i 5 ABIT KT7A bundkort og det virker ikke.

er der nogle der har det kørende i ABIT bundkort?

er der en løsning?
tomaq

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 18-06-01 20:57

Hej

"Tomaq" <erhverv@altpc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jeg har prøvet kortet i 5 ABIT KT7A bundkort og det virker ikke.
>
> er der nogle der har det kørende i ABIT bundkort?
>
> er der en løsning?

Det kan tænkes at kortet har den samme "fejl" som V7700 ... at den bibber
ved opstart.
Lad systemet blive lidt varmt og tryk så på reset det hjælper i hvert fald
ved V7700

MVH
Kristian

Fra : SoulWalker

Dato : 23-06-01 04:14

jeg har lige samlet et system for min kammerat med abit kt7a og asus geforce
3. Jeg kan starte i win2000 og sådan noget men enhver ting som 3dmark2001
eller quake 3 og alt fryser og intet virker. Jeg aner heller ikke hvad jeg
skal gøre. Det er bare dødtræls. Håber det er nogen derude der har nogen
gode forslag?

SoulWalker

Fra : Jan Vennike

Dato : 29-06-01 20:01

"SoulWalker" <soulwalker@NOSPAMvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal gøre. Det er bare dødtræls. Håber det er nogen derude der har nogen

Prøv at kigge på http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm, der står
mange guldkorn.

--
Jan

Remove a cat in the email to reach me

Fra : Martin Stebbing

Dato : 30-06-01 13:29

Hej,

Jeg ved at man skal installere en reg patch der hedder LargePageMinimum for
at køre Win2000 med AMD processor & AGP grafikkort. Patchen kan hentes på
AMD's hjemmeside. Husk også at installere VIA's 4-1 drivere samt AGP
miniport driveren.

Med venlig hilsen

Martin Stebbing

Fra : Kenneth Bennedsen

Dato : 04-07-01 07:54

Jeps, eller du kan installere servicepack 2. Den indeholder blandt andet
LargePageMinimum fixet. Og selvfølgelig den seneste miniport driver.

Kenneth