Norsk regering bør gå af
Fra : W P

Dato : 10-02-06 20:01

Det er ikke mindre end en skandale at man nægter at undersøge visse
uregelmessigheder i Norge. Man ved at i danmark Abu Laban skyld i
landsforrædderi, men i norge ønsker man slet ikke at komme i en situation
hvor man eventuellt risikerer en afsløring af noget der ligner situationen
fra danmark.

Efter Magazinets "Ufrivillige" knæfald, bør den norske regering gå af med
omgående varsel og virkning!

Den siddende regering har solgt demokratiet, og yttringsfriheden til
Muslimerne.

Læs artiklen, se Statsministerens ansigt, og læg specielt mærke til
reaktionen bag ham!

http://www.westai.com/nuke/modules.php?name=News&file=article&sid=83&mode=&order=0&thold=0

W.P.

Fra : Sten Schou

Dato : 10-02-06 21:17

"W P" <ikke@mailmig.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Muslimerne.
>
> Læs artiklen, se Statsministerens ansigt, og læg specielt mærke til

Finansminister Kristin Halvorsen køre en privat buycut mod israelske
produkter, en buycut hun arbejder stærkt på at få til at gælde for hele den
norske befolkning, så man ved ligesom hvor ståstedet er for deres
vedkommende, hvorfor dette knæfald for islamiske overreaktioner overhovedet
ikke kan overraske.

Hilsen Sten

Fra : Per Rønne

Dato : 10-02-06 21:39

Sten Schou <rabin@planetwave.net> wrote:

> [...]
> norske befolkning, så man ved ligesom hvor ståstedet er for deres
> vedkommende, hvorfor dette knæfald for islamiske overreaktioner overhovedet

Det undrer mig nu. Jeg troede at Nasjonal Samling var blevet opløst i
1945 - nu læser jeg at de deltager i den norske regering, og endda har
finansministerposten ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk