Nogen der har teksten fra JP ?
Fra : Thomas H.

Dato : 08-02-06 16:20

Har I et link til den tekst der stod inden i midten af de famøse tegninger?
Jeg synes altså stadig, at folk glemmer formålet med tegningerne, ikke
mindst alle dem ude i Europa der bliver ved med at tage afstand og kalde det
en ren provokation.
Så vidt jeg husker, var det da for at stille spørgsmålet, om kunstnere ikke
må snakke, skrive eller tegne kritisk om islam, baseret på flere udsagn og
hendelser der var oppe dengang.

De ønskede at kaste lys på sagen - det lykkedes da, og spørgsmålet må siges
at være besvaret

Fra : Michael Laudahn

Dato : 08-02-06 17:09

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> udsagn og hendelser der var oppe dengang.
>
> De ønskede at kaste lys på sagen - det lykkedes da, og spørgsmålet må

Har du set redegørelsen på Wikipedia? Der måtte du finde det hele (på
engelsk):

http://en.wikipedia.org/wiki/Jyllands-Posten_Muhammad_cartoons

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen: http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Der demaskierte islam (englisch):
http://www.chronwatch.com/content/contentDisplay.asp?aid=19381&catcode=13

Worte eines ex-mohammedaners (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Die förderer der migration (englisch):
http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald#Jewish_role_in_facilitating_mass_immigration

Fra : Thomas H.

Dato : 08-02-06 17:17

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> skrev i en meddelelse

> Har du set redegørelsen på Wikipedia? Der måtte du finde det hele (på
> engelsk):
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Jyllands-Posten_Muhammad_cartoons

Muligt, men det må da findes på dansk?

Fra : Michael Laudahn

Dato : 08-02-06 17:35

> Muligt, men det må da findes på dansk?

Ja - så snart du har lavet oversættelsen og skabt den danske URL for den.
Wikipedia-medarbejde er temmelig nemt, kræver ikke større kendskaber.
Det største arbejde er nok selve oversættelse. Men det er internet- og
specielt WP-princippet...

Find fler oplysninger på

http://da.wikipedia.org/wiki/Forside

Fra : Michael Laudahn

Dato : 08-02-06 17:37

PS: Hvad siger jeg, her er jo det hele:
http://da.wikipedia.org/wiki/Muhammed-tegningerne

Fra : Sune

Dato : 08-02-06 17:52

On Wed, 8 Feb 2006 17:17:11 +0100, "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>Muligt, men det må da findes på dansk?

That is why Morgenavisen Jyllands-Posten has invited members of the Danish editorial cartoonists
union to draw Muhammad as they see him. [...] [9]

9. ^ (da)“Jyllands-Posten: Ytringsfrihed: Mohammes ansigt,” AvisNET, 2005-10-30.

http://www.aiu.dk/avisnet/show.php?id=812

Mvh
Sune