Vort hjemlige pædofil-massehysteri fortsæt~
Fra : Ulrich Valera

Dato : 08-02-06 00:09

I denne tid, hvor vi forarges noget så grusomt over masse-hysteriet i
det fremmede, kan det atter igen ses, at vi sandelig ikke er et hak spor
bedre her i DK.

I aftenens TV-Avis vistes en reportage fra Børneinstitutionen Dalgården
i Gentofte, hvor Souschefen var blevet sigtet af Polititet for
downloading af børneporno.

Han blev straks bortvist og hjemsendt.

Alle forældre blev straks underrettet af Politiet.

Bagefter - og altså først bagefter!!!! - undersøgte Politiets IT
eksperter mandens computer særdeles grundigt, - hvorved det
konstateredes, at der absolut INGEN børneporno var på den!

Derefter måtte politiet så straks i gang med at meddele alle, at der
IKKE var noget om sagen.

Det er desværre for sent!

Manden har været sigtet i over et døgn - og selv om der var tale om en
falsk anmeldelse, kan han ikke mere arbejde med børn! Hans uddannelse er
spildt!

TV-Avisen oplyste, at Institutionens KVINDELIGE chef har nægtet at
informere om sagen -

Den uskyldige mands advokat kan nu kun arbejde for størst mulig
erstatning.

Men renset - det bliver han aldrig. - Episoden vil altid klistre til
ham -

Heldigt at det hurtigtarbejdende kastrations-udvalg - bestående af
kvinder - endnu ikke er kommet igennem med kastrationsloven.
- så havde manden allerede mistet klunkerne -

Dette viser tydeligt, hvilket fantastisk godt våben alle de sindssyge og
skøre kællinger har fået i hænde overfor mænd.

Tilbage står nu kun, at en rasende pøbelsværm lige som i Tønder skal i
gang med at smadre ruderne i mandens hjem og male "pædofil" på vejen
foran huset.

- Men nu må vi altså bare i gang med at få indført strenge straffe for
alle anmelderne, - Fængselsstraf af samme længde som den, der svarer til
den anmeldte pædofil-forbrydelse,
- samt erstatningskrav svarende til mandens løn resten af arbejdslivet.

Så kan det være, vi kan slippe for dette sindssyge anmelderi af
uskyldige -

- Det kan kun gå for langsomt!

Disse sager er en af følgerne af, at kvinder har fået al for meget magt
over mænd.

Og man må trods alt rose muslimerne for, at de IKKE har købt den
tåbelige "ligeberettigelse", der fører til så elendige familieforhold,
som vi nu har fået i DK, hvor mænd er reduceret til uduelige skvat, der
rangerer bare lidt over hundene og som må fimre rundt i hjemmet
beskæftiget med strygning, opvask, samt at give bryst og ble på i den
forkerte ende.

Vorherrebevares da vel!!!!

Ulrich Valera
Hundedressør

Fra : Konrad

Dato : 08-02-06 14:25

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> wrote in message
> [...]
>
> I aftenens TV-Avis vistes en reportage fra Børneinstitutionen Dalgården
> i Gentofte, hvor Souschefen var blevet sigtet af Polititet for

(...)

En andet interessant aspekt er historien om biblioteksbogen "Liderlige
Lolita" der nu efter megen omtale er fjernet fra hylderne, og det er blevet
afgjort at bibliotekerne ikke skal "straffes".

Øh - et hurtigt blik på min tegneseriesamling, hvis titler naturligvis også
er at finde på de mest almindelige biblioteker, rummer værker såsom

* "Den afskyelige snekvinde", der bla indeholder en historie om incest,
rigelig hardcore illustreret - "lad som om det er slik, søs" osv

"Ranxerox", der udelukkende indeholder børnesexscener, kun én voksen kvinde
optræder, og hun pisker sin mand.

De skal ikke fjernes? Eller fjernes de først når deres eksistens bliver
opdaget af den selvretfærdiges hysteris bannerførere?

Fra : Martin K

Dato : 08-02-06 19:31

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> [...]
>
> De skal ikke fjernes? Eller fjernes de først når deres eksistens bliver
> opdaget af den selvretfærdiges hysteris bannerførere?

Så vidt jeg har forstået det bliver du bliver straffet hvis de tegneserier
opdages, og desuden får du en plet på børneattesten, så du aldrig kan
arbejde med børn.

--
Martin K

Fra : Konrad

Dato : 09-02-06 11:54

"Martin K" <n@da.spam> wrote in message
> [...]
>
> Så vidt jeg har forstået det bliver du bliver straffet hvis de tegneserier
> opdages, og desuden får du en plet på børneattesten, så du aldrig kan

"Opdages"? Jeg har købt dem nede i Faraos Cigarer!!

Fra : Martin K

Dato : 10-02-06 10:37

> "Opdages"? Jeg har købt dem nede i Faraos Cigarer!!

Det er ligemeget. Selvom de er købt lovligt før fiktiv børneporno blev
forbudt er de nu ulovlige, og hvis de opdages vil du blive udelukket fra at
arbejde med børn på livstid. Sådan går det når det eneste politikerne kan
finde på er hele tiden at stramme lovgivningen, uanset hvor stram den er i
forvejen.

--
Martin K

Fra : Konrad

Dato : 10-02-06 11:40

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> Det er ligemeget. Selvom de er købt lovligt før fiktiv børneporno blev
> forbudt er de nu ulovlige,

De er ikke købt før nogen lovændringer - og de kan købes endnu, i de fleste
velassorterede tegnesierie antikvariater.

> og hvis de opdages vil du blive udelukket fra at
> arbejde med børn på livstid.

LOL!

>Sådan går det når det eneste politikerne kan
> finde på er hele tiden at stramme lovgivningen, uanset hvor stram den er i
> forvejen.

Ja. Det er enkeltsagspolitik når det er værst - og det var "Liderlige
Lolita" jo et eksempel på. Min pointe er, at det først bliver forkert, når
de forkerte får nys om sagen.

Fra : Martin K

Dato : 10-02-06 11:58

> LOL!

Er det ikke sådan, loven er nu? Mig bekendt forældes børneattester aldrig.

--
Martin K

Fra : Konrad

Dato : 13-02-06 10:24

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> Er det ikke sådan, loven er nu? Mig bekendt forældes børneattester aldrig.

Jo - men der er jo virkelig en gråzone. Kom i tanker om en anden tegneserie
: Speiderman og hans ulveunger, af Gotlieb.

Fra : Wilstrup

Dato : 13-02-06 11:05

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Martin K" <n@da.spam> wrote in message

Det er nyt for mig -jeg mener at det er 10 år de gælder i modsætning til
straffeattesternes normale 5 år.
Hvis en børneattest aldrig forældes, så kan man jo netop være fri i al
evighed, hvis den er "blank" .

--
Wilstrup

Fra : Per Rønne

Dato : 13-02-06 11:17

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er nyt for mig -jeg mener at det er 10 år de gælder i modsætning til
> straffeattesternes normale 5 år.

Svjv vil der her aldrig ske en forældelse, og enhver spejdergruppe eller
fodboldklub vil derfor automatisk skulle have en attest direkte fra
politiet af ethvert nyt medlem over 17 år, for fodboldklubben muligvis
kun i det omfang der er tale om en fremtidig træner af børn under 18 år.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim2000

Dato : 13-02-06 18:54

> [...]
>
> Jo - men der er jo virkelig en gråzone. Kom i tanker om en anden
> tegneserie
> : Speiderman og hans ulveunger, af Gotlieb.

For slet ikke at tale om Perverse Persson også af Gotlieb, fremragende
humor.

Men at de eller Ranxerox skulle være bare i nærheden af en gråzone har
aldrig slået mig, det vil jeg endda helt katagorisk afvise. I Ranxerox er
manden da iøvrigt en robot. Man kan da også finde helt unge piger i Milo
Manaras fremragende tegneserier, det har jeg heller aldrig så meget som
overvejet kunne være på kanten. Nu skal man altså heller ikke gå helt i
selvsving.

mvh
Kim

Fra : Konrad

Dato : 14-02-06 15:03

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> For slet ikke at tale om Perverse Persson også af Gotlieb, fremragende
> humor.

Jeps - Rockmusik er fuldkommen åndssvagt!

> Men at de eller Ranxerox skulle være bare i nærheden af en gråzone har
> aldrig slået mig,

Netop - det samme gælder her. Det slog mig bare den anden dag. Ranxerox er
da reelt hardcore fiktiv børneporno.

>det vil jeg endda helt katagorisk afvise. I Ranxerox er
> manden da iøvrigt en robot. Man kan da også finde helt unge piger i Milo
> Manaras fremragende tegneserier,

Ja. Fremragende over én kam synes jeg nu ikke længere de er. Det er mest for
pubertetsknægte, langt det mest - og fuldkommen blottet for pointe. Den
ældre "Den afskyelige snemand" er dog et mesterværk.

>det har jeg heller aldrig så meget som
> overvejet kunne være på kanten. Nu skal man altså heller ikke gå helt i
> selvsving.

Men det vil nogen gøre - f.eks Red Barnet - hvis det kom dem for øre - det
er i hvert fald sådan jeg synes debatten om det her fungerer.