Her er noget for vores dhimmi-dummier: Pro~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 07-02-06 20:14

For dem der kan læse:

http://www.memri.org/bin/opener_latest.cgi?ID=SD108706

For dem der gerne kigger på TV:

http://tinyurl.com/7mbfg

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen: http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Worte eines ex-mohammedaners (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Fra : Henry

Dato : 07-02-06 20:22

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net>, Tue, 07 Feb 2006 19:14:01 GMT, <Zj6Gf.294$RG3.1866@se2-cb104-9.zrh1.ch.colt.net>:

>For dem der kan læse:
>
>http://www.memri.org/bin/opener_latest.cgi?ID=SD108706

Vi förlåter inte danskarna för detta.
Partiledarna här i Sverige var helt överens om
att inte svansa efter Danmark.

Dom får sitta med sin skit och skämmas. (TM)**/kent

--

Drehen wir am Radiophon
Vernehmen wir den Sendeton

Durch Tastendrück mit Blitzesschnelle
Erreichen wir die Kürze Welle

Nach Feineinstellung mit der Hand
Lauschen wir dem Morseband
Elektronenklänge aus dem Radioland

Fra : Sten Schou

Dato : 07-02-06 22:45

"Henry" <nospam@bornet.net> skrev i en meddelelse

> Drehen wir am Radiophon
> [...]

Kraftwerk har nu altid været gode.

Hilsen Sten

Fra : Michael Laudahn

Dato : 07-02-06 23:47

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> schrieb im Newsbeitrag

> Kraftwerk har nu altid været gode.
>
> Hilsen Sten

Aner det ikke. Foretrækker smooth jazz, jfr

http://worldimprover.net/EN/en8_1.html

Fra : Rom

Dato : 08-02-06 00:35

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in message

"Jeg har lige set at min meddelelse bliver slettet i de tysksprogede NGer.
Jeg sender i øjeblikket via news.ch.colt.net. En eller anden PK-tåbes svar
må derimod forblive stående. Hvem kunne det være, og med hvilken
bemægtigelse?"
---------

Hva er budskapet ditt?

At verden skal bli fri for muslimer ....?
("eredicate" som det stod på en av linkene dine)

... eller bare lage pseudo-debatter på europeiske nyhetsgrupper
med sentralisert utsendelse av muslimhets på flere språk .....?

---

Norge har debattert karikaturtegningene gjentatte ganger,
og det er noe som det er konsensus om her:

På vegne av Norge og Stoltenberg så vil jeg uttrykke at det siste vi
ønsker oss i Norge er ekstremisme (uansett fortegn), som forsøk
på Koran-brenning eller angrep på innvandrere eller mordforsøk
på redaktører... eller oppfordringer til det.

(For deg konkret betyr det at du ikke er velkommen på
norske nyhetsgrupper. Vi har problemer nok allerede om vi
ikke også skal få "Michael Laudahn".)

Kjell

Fra : Henry

Dato : 08-02-06 02:13

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net>, Tue, 07 Feb 2006 22:47:23 GMT, <%r9Gf.305$RG3.1943@se2-cb104-9.zrh1.ch.colt.net>:

>Aner det ikke. Foretrækker smooth jazz, jfr

Nej, nu ljuger du!

http://ingeb.org/Lieder/deutschl.html

Fra : Henry

Dato : 08-02-06 02:05

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net>, Tue, 7 Feb 2006 22:45:21 +0100, <43e914f3$0$99989$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

>"Henry" <nospam@bornet.net> skrev i en meddelelse

>Kraftwerk har nu altid været gode.

Ja, speciellt Radioactivity från 1975 har många bra låtar.
Att citera alltså.

--

Hier spricht die Stimme der Energie
Ich bin ein riesiger elektrischer Generator

Fra : Rom

Dato : 07-02-06 20:26

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in message

> For dem der kan læse:
>
> http://www.memri.org/bin/opener_latest.cgi?ID=SD108706

Nynazist propaganda FRABES!

Kjell

Fra : W P

Dato : 07-02-06 21:42

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> skrev i melding

> [...]
>
> Mehr Mohammed-karikaturen:
http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

> Worte eines ex-mohammedaners (englisch):

Som man ser, så er det hele jo aftalt spil, de sindsyge muslimer er kun ude
efter verdens herredømmet, og myrde os alle sammen.

Fra : Rom

Dato : 07-02-06 22:06

"W P" <ikke@mailmig.com> wrote in message

> Som man ser, så er det hele jo aftalt spil, de sindsyge muslimer er kun
> ude
> efter verdens herredømmet, og myrde os alle sammen.

---------------------

Ditt svar er omtrent like "beundringsverdig" som de som
måtte produsere FALSKE karikaturtegninger og sende
dem til Palestina/Syria for å informere muslimer
om "hva som skjer" i Danmark/Norge

Her klikket jeg på en av bøkene på nettstedet

http://216.105.48.151/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=73
"Mohammed's Believe It or Else! - Comic
Full-color comic book - excellent for evangelism!"

1) Formatet er COMIC (= amerikansk)
2) Man anbefaler at "boken" brukes i EVANGELISK arbeid

Da spør jeg deg:

TROR DU "EX-MUSLIMER" SPRER EVANGELISME
OG AMERIKANISME?

Når noen går rundt i en falsk uniform og oppfordrer til krig mot
Islam, da BØR ENKELTE VARSELLAMPER BEGYNNE
Å LYSE

DET ER LOV Å TENKE SELV!

Kjell

Fra : W P

Dato : 07-02-06 21:51

> [...]
>
> Mehr Mohammed-karikaturen:
http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

> Worte eines ex-mohammedaners (englisch):

Efter at have set denne video, så er jeg helt overbevist om at muslimerne er
ude på at starte den 3. verdenskrig og har iscenesat hele dette skuespil
blot for at overtage verdensherredømmet.

Galmandstænkning? Sagde man det også da Hitler startede d. 2. verdenskrig?

Gennemført og gennemtænkt svineagtig og morderisk tankegang, det er muslimer
jo kendt for de sidste årtusinder.

Har snakket med en del i Danmark i går, og i dag. Det er folk, der ikke tør
at tage Stoget, Metroen, eller busser, for slet ikke tale om langdistance
togene.

Nogle siger at de har en frygtelig fornemmelse for at muslimerne vil gå
amok, nogle tror at krigen er allerede i gang. En pakistaner i Tåstrup siger
at stort set alle muslimske mænd fra 12 til 60 år har allerede våben, eller
hat tilgang til våben med øjebliks varsel.

Og se så her på denne link. http://www.nesteklikk.no/20060206/82228.html

Kære Danskere. Jeg siger ikke at dette vil eksplodere imorgen, men tag godt
vare på jer selv, og vær på vagt!

W.P.
Avis: www.westai.com