worst case scenario
Fra : Jakob

Dato : 07-02-06 12:40

Iran har atombomben indenfor overskuelig fremtid. I øjeblikket sidder
der noget der minder om en Hitler-klon på magten. En
holocaust-fornægter, en der vil udslette Israel.

Iran sælger/forærer atombomberne til Al-Quada eller deslige som så
detonerer dem forskellige steder i vesten, eks. Danmark som er nr 1 på
"hitlisten". for at sætte verden i brand. Det er garanteret ikke
muligt at spore om terroristerne har købt sig til atomvåben fra
nordkorea, pakistan, lagre i rusland etc, hvilket er Irans redning.

Der kan slet ikke på nogen måde gambles med dette, derfor håber jeg at
Israel bomber Iran sønder og sammen (hvis de kan lokalisere
atomcentrene, ellers kan det blive en reel krig) i tide.

Vi kan under ingen omstændigheder, og slet ikke når vi har set med
vores egne øjne, hvor mange sataner der lever i mellemøsten, tillade
os at afvente og lade stå til, mens terrorstaten nummer 1 får
atomvåben.

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 07-02-06 13:31

Jakob skrev:
> [...]
> vores egne øjne, hvor mange sataner der lever i mellemøsten, tillade
> os at afvente og lade stå til, mens terrorstaten nummer 1 får

Du er hoppet på alle løgnene med begge ben!

1. Iran er 5-10 år fra at kunne lave atombomber.
2. Hvis der er noget der ligner "Hitler" så er det Bush-regimet.
3. Det er reelt slet ikke Ahmedinejad, der har magten i Iran.
4. Den afskyelige Holocaust-fornægtelse er ikke noget nyt.

Så vidt jeg kan se, så er "Muhammed-tegningerne" blevet brugt af
flere parter: Rusland, Israel, diverse arabiske diktaturer, Iran.

Men det er uden tvivl i forhold til Iran, det har stor betydning.
Det ser ud til, der foregår nogle gevaldige magtkampe *i* selve
Iran. Tegningerne er nok kun en tilfældig anledning.

Man må håbe, det elendige præstestyre falder sammen inden der
sker noget rigtig alvorligt, altså et amerikansk og/eller
Israelsk angreb.

Jeg har nogle artikler (på engelsk) her:

http://essayus.blogspot.com/

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Jens G

Dato : 07-02-06 16:41

On Tue, 07 Feb 2006 13:31:10 +0100, Mogens Michaelsen
<momi@stofanet.dk> wrote:

>1. Iran er 5-10 år fra at kunne lave atombomber.

Det er måske sværere idag end da USA udviklede de første bomber?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-02-06 17:03

Jens G fortalte:

> Det er måske sværere idag end da USA udviklede de første bomber?

Iran har besluttet sig til at gå planken ud. De ønsker den ballade der
vil opstå i kølvandet på bombning. De vil blive bombet inden 2 år.

Danske firmaer bør være lykkelige for muligheden for at trække sig ud nu.

Mvh
Martin

Fra : Martin K

Dato : 07-02-06 17:10

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Iran har besluttet sig til at gå planken ud. De ønsker den ballade der
> vil opstå i kølvandet på bombning.

Ja, det må være sådan noget, de er ude på. Mullaherne ønsker nok benzin på
terror-bålet, så de igen kan sidde og godte sig ved tv-skærmene og se på nye
9/11-agtige begivenheder.

--
Martin K