Upload problemer Frontpage
Fra : HCB

Dato : 08-03-06 21:25

Når jeg upload til ftp.1go.dk, får jeg følgende meddelelse:
425. could not open data connection to port 23916: connection timed out.
Portnummeret ændrer sig hver gang jeg uploader. Jeg har ingen problemer med
at oploade til http, kun til ftp. Jeg har tidligre oplodet til ftp. uden
problemer. Er der nogen som har en løsning.
Hans Chr.

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 08-03-06 23:27

Jeg har somme tider stødt på noget der ligner, jeg slog min firewall fra, og
problemet var løst - Måske et forsøg værd.
mvh John