Interaktive knappper
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 07-03-06 17:20

Hej ng.
Jeg har lavet 5 sider, der alle skal have "et faneblad" i toppen af siden.
Hvis jeg bruger funktionen - Indsæt - Interaktiv knap, så virker det jo
sådan set meget elegant. MEN skal jeg virkelig gøre det for hver side, der
dannes jo så mange knapper, at man tror at det er løgn, og de gør jo ét
eller andet sted det samme nemlig peger på andre sider ???
Nogen der kan hjælpe?
Hvis du vil have et kik på de foreløbige sider så er adressen her:
http://www.senius.dk/Blomstenogbien/index.htm

Med venlig hilsen
John Senius-Jørgensen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-03-06 18:01

> [...]
> Nogen der kan hjælpe?
> Hvis du vil have et kik på de foreløbige sider så er adressen her:

Hej

Jeg ved ikke om jeg har forstået dit problem rigtigt, men du har lige løst
mit problem, se overstående besked i nyhedsgruppen.

Men det jeg vil forslå dig, er at du laver dine knapper på en side og der
efter kopier dem og sætter dem ind på de andre sider, det kræve selvfølgelig
at det er de samme link, der bruges.

Løser det dit problem, eller har jeg misforstået dig ??

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 07-03-06 18:40

Hej Jesper.
Det er jo indlysende.. Synes bare ikke ar det er let at få dem kopieret, men
det lykkedes til sidst.
Fint at vi fik slået 2 fluer ihjel med samme sten
Med venlig hilsen
John
"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:440dbc3f$0$47038$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Joensen

Dato : 08-03-06 09:53

Hej John

Det letteste vil være at indsætte en inkluderet side øverst på siderne, hvorpå
du indsætter dine knapper.

1. Opret først en ny side hvor knapperne indsættes og gem den f.eks. som
menu.htm
2. Derefter indsættes siden som en inkluderet side øverst på alle sider -
således gør du:

a) Klik øverst på den side der skal have inkluderet siden med knapperne og vælg
Indsæt > Webkomponent

b) Vælg derefter Medtaget indhold > Side

c) Klik på Gennemse og vælg siden > OK

Gør dette på alle dine sider og problemet er løst

Mvh
O. J. Joensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne