Microsoft mouse
Fra : tr

Dato : 06-03-06 16:19

Hej..
Jeg ovenstående som er en wireless intellimouse explorer. Jeg har det
problem, at når jeg f.eks. spiller kabale, trykker jeg på venstre knap
kommer der 2 kort lige efter hinanden, det føles som om den på enmåde
trykker dobbelt.
Jeg har opdateret med den sidste software, men det er det samme. Nogen der
har en forklaring på det?
Mvh tr

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-03-06 18:16

tr wrote:
> [...]
> trykker dobbelt.
> Jeg har opdateret med den sidste software, men det er det samme.

Switchen er ved at stå af, det er et klassisk symptom.

Er du fingernem skaffer du en lignende switch og lodder på, eller bytter
rundt med en af tommelknapperne som du nok ikke bruger så tit. Er du endnu
mere fingernem skiller du switchen ad.
Hvis du ikke aner hvad ovenstående betyder så:
Din mus er ved at være færdig og du skal have en ny.

Fra : tr

Dato : 06-03-06 19:28

Hej
Tusind tak for svaret, det var sgu da til at forstå.
Mvh tr