kørekort E /hestetrailer
Fra : thomas t

Dato : 22-02-06 13:29

Hvad kræves for at tage kørekort E, når man skal kunne køre med fx
hestetrailer

... hvad koster det cirka, når jeg har ganske almindeligt kørekort
... og hvad indebærer det i praksis.

Ved nogen noget?

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 22-02-06 13:32

thomas t <spam.tomcat@pc.dk> writes:

> ... hvad koster det cirka, når jeg har ganske almindeligt kørekort
> ... og hvad indebærer det i praksis.

>Ved nogen noget?

Man starter med at gætte på, at politiet nok ved den slags. Når man
har gættet det, går man ind på deres hjemmeside. Kort tid efter vil
man finde:

http://www.politi.dk/CMS.Politi.Web/Templates/Content/ArticleWithIndexPage.aspx?NRMODE=Published&NRORIGINALURL=%2fda%2fborgerservice%2fkorekort%2fkoreprove%2f&NRNODEGUID=%7b0C3FE21A-1265-4C1D-8451-B65DAF9B9A16%7d&NRCACHEHINT=NoModifyGuest#SubHeader6

....som godtnok er lidt lang og måske skal klippes ind i browseren
i et par omfange.

Mvh.
   Klaus.

Fra : thomas t

Dato : 23-02-06 18:21

Klaus Ellegaard at klausellegaard@msn.com ha scritto:

> [...]
> 2f&NRNODEGUID=%7b0C3FE21A-1265-4C1D-8451-B65DAF9B9A16%7d&NRCACHEHINT=NoModifyG

A. Der ligger et par pdf-filer. Jeg kigger på dem, tak.

Fra : M Sørensen

Dato : 23-02-06 13:58

thomas t skrev:

> [...]
> hestetrailer
>
> ... hvad koster det cirka, når jeg har ganske almindeligt kørekort

Helt sikkert, ja!

Men du får nok bedre svar vedat spørge i dk.fritid.bil

mvh

Martin

Fra : thomas t

Dato : 23-02-06 18:21

M Sørensen at santana.sorensen@get2net.dk ha scritto:

> Men du får nok bedre svar vedat spørge i dk.fritid.bil

Oups. Tak skal du have, jeg prøver.