Tiscali og mails fra 3/2 - 5/2
Fra : Kim Mogensen

Dato : 10-02-06 11:47

Hej

Er der nogen af Jer andre, som har modtaget mails, der skulle være
ankommet i perioden 3/2 - 5/2, hvor de havde gang i deres
serverflytning... Jeg har nemlig ikke set skyggen af mails fra 3/2 -
5/2.. Og jeg ved jeg skulle have modtaget noget...

Mvh

Kim

Fra : Holst

Dato : 10-02-06 11:59

Kim Mogensen wrote:

> [...]
> serverflytning... Jeg har nemlig ikke set skyggen af mails fra 3/2 -
> 5/2.. Og jeg ved jeg skulle have modtaget noget...

Jeg har ikke haft problemer med at modtage mails disse dage. Tiscalis
serverflytning har ingen indflydelse haft på min mailmodtagelse.

Måske skulle du prøve at spørge i en af Tiscalis interne grupper frem
for helt malplaceret at poste dit indlæg i news:dk.videnskab.jura.

Fra : Kim Mogensen

Dato : 10-02-06 15:20

Jeg har placeret den i anden nyhedsgruppe.. Jeg kom bare til at poste
den her ved en fejl.... Har forsgøt at slette indlægget.

mvh

Kim