GnR til Roskilde festival
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-03-06 12:15

De sidder og siger lige nu i P3 at Guns 'n Roses kommer til roskilde i
år.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : rosenauer.dk

Dato : 06-03-06 12:23

Imponerende! - ved at være et ret interessant program der er ved at være
klar.. =)

GAFFA.dk skriver det iøvrigt også - med lidt mere info på
http://gaffa.dk/live/view.php/news_id=15088 ...

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : tina hedeman

Dato : 06-03-06 14:26

hej med jer

uha jeg vil gerne høre gnr. men håber de giver en koncert mere engang i dk.
jeg håber bare for alx han kommer til festivalen, man ved aldrig med ham

hvilken dag skal de spille og kan man ikke købe enkelt billetter mere?
hilsen tina

Fra : Thomas

Dato : 06-03-06 16:57

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> hej med jer
>
> hvilken dag skal de spille og kan man ikke købe enkelt billetter mere?
> hilsen tina

Spilleplanen bliver først offentliggjort til Juni. Så det er ikke til at
sige hvilken
dag det bliver. Men det bliver vel nok fredag eller lørdag aften.

Det er kun muligt at købe endags billetter til Søndag.

Mvh. Thomas

Fra : Holst

Dato : 06-03-06 17:10

Thomas wrote:

> Spilleplanen bliver først offentliggjort til Juni. Så det er ikke til at
> sige hvilken
> dag det bliver. Men det bliver vel nok fredag eller lørdag aften.

Tit og ofte kan man bare kigge på bandets egen hjemmeside og se i deres
koncertkalender, hvor der tydeligt står anført, hvilke dage de skal
spille hvor. Herunder Roskilde.

Fra : Thomas

Dato : 06-03-06 22:51

"Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Tit og ofte kan man bare kigge på bandets egen hjemmeside og se i deres
> koncertkalender, hvor der tydeligt står anført, hvilke dage de skal spille
> hvor. Herunder Roskilde.

Jep... Men ikke lige i GnR's tilfælde... Den hjemmeside er der ikke sket
noget
på i en menneskealder....

..T

Fra : Koeffe

Dato : 06-03-06 23:41

"Thomas"

hjemmeside og se i deres
dage de skal spille

Hmmm, man ved aldrig om manb kan stole på crappy websider,
men rygter er da bedre end ingenting. Denne her side siger
torsdag:

http://www.mygnr.com/concert/concert2006.html

Nu har jeg ikke fulgt så meget med i GNR og Velvet Revolver,
men hvordan har de tid til begge bands? Er VR ikke GNR med
forsangeren fra Stone Temple Pilots? Nå, men jeg skal bare
stå endnu tættere på Slash end jeg gjorde sidste år, det er
da helt sikkert.

--
Koeffe

Fra : Too Old

Dato : 07-03-06 02:05

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote in news:440cbb16
$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Nu har jeg ikke fulgt så meget med i GNR og Velvet Revolver,
> men hvordan har de tid til begge bands? Er VR ikke GNR med
> forsangeren fra Stone Temple Pilots?

Jo!

> Nå, men jeg skal bare
> stå endnu tættere på Slash end jeg gjorde sidste år, det er
> da helt sikkert.

Slash spiller ikke i "GnR"!

Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 07-03-06 16:02

"Too Old" <@> skrev i en meddelelse
> "Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote in news:440cbb16
> $0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

Det er Duff, Slash og Matt, en 4. mand og Scott Weiland, svjv...

Den eneste af de originale, der er med i gnr er Axl, resten er lejesvende,
der kommer fra forskellige (nu-metal)bands.

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Fra : Lars Petersen

Dato : 06-03-06 14:25

"rosenauer.dk" <martinFJERN@rosenauer.dk> skrev i en meddelelse
> Imponerende! - ved at være et ret interessant program der er ved at
> være klar.. =)

Nu skal de jo lige dukke op først

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 21:31

>De sidder og siger lige nu i P3 at Guns 'n Roses
> kommer til roskilde i
>år

Programmet minder mere og mere om 2001 - det første år, jeg var afsted. Nu
må vi bare håbe, at de dukker o denne gang.

Mvh Mikkel

Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 08-03-06 18:51

"Mikkel Knudsen" <Mikkel_knudsen[at]killamail.com> skrev i en meddelelse

> Programmet minder mere og mere om 2001 - det første år, jeg var afsted. Nu
> må vi bare håbe, at de dukker o denne gang.
>
> Mvh Mikkel

JA, jeg vil også gerne se det før jeg tror på noget.

Jeg har det dog også sådan at jeg nok ikke ønsker at se dem live alligevel,
jeg har set dem i 93 og det var en kanonoplevelse, men men, manden er nu
langt oppe i årene og har vist ikke tænkt sig at stoppe mens legen er god.
Grunden til jeg siger dette er fordi jeg så dem live i tv, kan ikke huske i
hvad, men det var absolut ikke en fed oplevelse, Alx, er desværre ikke som i
hans velmagts dage, og stemmen var ikke som den var engang og en illusion
vil jeg helst ikke af med, jeg vil huske dem som de var.

Nej, giv mig BAAL, så kan vi rocke der udaf , det er FED musik + en fed
rigtig fed stemme.

MVH
Betina Skytte, Ringe

BAAL forever