musik libresse reklame
Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 04-03-06 09:00

Da der er en del af jer som spørger om musikken til libresse reklamen, så
har jeg lidt oplysninger, da jeg ikke helt kan se herinde om mysteriet er
løst endnu.

Man kan gå ind på libresse.dk og høre en lille bid. Inde på siden står der
dette om sangen:

Sangen er en gammel protestsang, som i tidernes morgen, blev sunget af Joan
Baez. Libresse har valgt at genindspille sangen med den irske sangerinde
Rachel Kelly og sangens titel er "Ain't gonna let nobody turn me 'round".

Håber det er en hjælp.

MVH
Betina Ellegaard Skytte

BAAL forever

Fra : ølkusken

Dato : 10-03-06 17:18

Tak Betina.
Det bliver min kone glad for
Vi har søgt og søgt. (men ikke tjekket libresse's hjemmeside....)

JW

Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 10-03-06 19:47

"ølkusken" <you@cant.mail.me> skrev i en meddelelse
> Tak Betina.
> Det bliver min kone glad for
> Vi har søgt og søgt. (men ikke tjekket libresse's hjemmeside....)
>
> JW

Hejsa

Ja, jeg kan godt forstå hende, jeg synes nemlig også det er en meget god
sang. Jeg blev bidt af den allerførste gang jeg hørte den.

MVH
Betina

Fra : Lars Holst

Dato : 11-03-06 23:14

"Ellegaard Skytte" <bces@midtfyn.net> said in

> [...]
> Joan Baez. Libresse har valgt at genindspille sangen med den irske
> sangerinde Rachel Kelly og sangens titel er "Ain't gonna let nobody

Hvorfor være sur og knotten når man kan have Always under måtten.

--
Lars Holst