Afdøde 80'er-kunstnere?
Fra : Jacob E.

Dato : 02-03-06 18:32

Jeg kunne simpelthen godt bruge en masse navne på kunstnere, enten solister
eller band-medlemmer, som var populære i 80'erne (ikke nødvendigvis kun i
80'erne), og som er gået bort.

Eksempler er Robert Palmer, Baltimora, Falco, Michael Hutchence fra INXS
osv...

Hvem kan i komme i tanker om?

Mvh Jacob

Fra : Hauge

Dato : 02-03-06 18:51

Jacob E. wrote:
> Hvem kan i komme i tanker om?

Devine, Patrick Cowley, Bobby Orlando og Freddie Mercury. Sikkert også en
del flere, der døde af 80'er syndrom.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060302175036@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Rohde

Dato : 03-03-06 21:02

> Devine, Patrick Cowley, Bobby Orlando og Freddie Mercury. Sikkert også en
> del flere, der døde af 80'er syndrom

God liste Hauge, men Bobby Orlando er da ikke død., Der kom en ny CD med ham
sidste år.... Så med mindre han er død i mellemtiden...?

Men Freddie og PAtrocl Cowley kunne vi nu godt bruge. Og hvis Kim Schumacher
så må komme med bliver det en god fest. Hvad med Sylvester og Paul PArker -
de er vel døde kort efter Cowley?

/Rohde

Fra : Hauge

Dato : 03-03-06 21:52

Hjsa
Rohde wrote:
> God liste Hauge,

Ved det

> men Bobby Orlando er da ikke død.,

Ups, det var jeg faktisk ret overbevist om..

> Der kom en ny CD
> med ham sidste år....

Den må jeg se at få fat i, titel? Er den god?

> Så med mindre han er død i mellemtiden...?

Hehe, jeg troede han døde engang i 80'erne

> Men Freddie og PAtrocl Cowley kunne vi nu godt bruge. Og hvis Kim
> Schumacher så må komme med bliver det en god fest. Hvad med Sylvester
> og Paul PArker - de er vel døde kort efter Cowley?

Har desværre ikke helt styr over alle disse super-menneskers død, men det
kunne blive en suveren fest der kunne komme ud af det, hvis man kunne spole
tiden en snes år tilbage.. Hmm, så er jeg sku nok for ung til deres
fester...

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060303205226@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Rohde

Dato : 06-03-06 21:00

> Den må jeg se at få fat i, titel? Er den god?

Jeg bestilte den hjem fra USA da jeg som en tro fan måtte have den med det
samme. Men du kan også finde den her:

http://www.imusic.dk/item/0689289008626/bobby-o-2005-outside-the-inside-cd

Stilen er umiskendelig Bobby "O" men desværre er han faldet for fristelsen
til at lave #rigtig" musik, og det kan han altså ikke finde ud af.... Men
det synth baserede numre er meget fede. Hvis du er interesseret kan jeg
maile dig en snip så du kan høre stilen. Det må man vel gerne...

/Rohde

Fra : Lars Frandsen

Dato : 02-03-06 21:31

"Jacob E." <sp@mmer.dropdead.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> 80'erne), og som er gået bort.
>
> Eksempler er Robert Palmer, Baltimora, Falco, Michael Hutchence fra INXS

Jeff Porcaro, Toto
Alan Murphy, Level 42
Luther Vandross
Pat Benatar
Tommy Seebach
John Denver
Barry White
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Jacob E.

Dato : 02-03-06 23:52

Lars Frandsen wrote:
> Jeff Porcaro, Toto
> Alan Murphy, Level 42
> Luther Vandross
> Pat Benatar
> Tommy Seebach
> John Denver
> Barry White

Fin lille liste...! Men Pat Benatar er dog svjv stadig blandt os, mon du
tænker på Laura Brannigan?

Mvh Jacob

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-03-06 06:03

> Fin lille liste...! Men Pat Benatar er dog svjv stadig blandt os, mon du
> tænker på Laura Brannigan?

Jeg ved ikke, om Pat Benatar er i live, men du har fuldstændig ret - det var
Laura Brannigan, jeg tænkte på!
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Holst

Dato : 03-03-06 09:28

Lars Frandsen wrote:

> Jeg ved ikke, om Pat Benatar er i live, men du har fuldstændig ret - det var
> Laura Brannigan, jeg tænkte på!

Pat Benatar skulle vist leve ganske fint, og det er jo dejligt for hende

Fra : The Nameless Dude

Dato : 03-03-06 11:26

A short time ago on a server far far away, Holst wrote

Hun er ganske sund, rask og enda på nettet: www.benatar.com

--
The Nameless Dude

Fra : Empitris

Dato : 02-03-06 21:26

> Hvem kan i komme i tanker om?

Laura Branigan

Og hende den ene fra Mel & Kim.

/Empitris

Fra : The Nameless Dude

Dato : 03-03-06 01:15

A short time ago on a server far far away, "Empitris" <empitris@ wrote

> Laura Branigan
>
> Og hende den ene fra Mel & Kim.
>
> /Empitris

Det var Mel (Melanie), hun døde af kræft.

Ellers:
Benjamin Orr (The Cars)
Dusty Springfield
Jerome Smith (KC & The Sunshine Band)
Paul Young (Mike & The Mechanics)
Rick James
Rob Buck (10.000 Maniacs)
Rob Pilatus (Milli Vanilli)
Adrian Fisher (Sparks)
Ian Curtis (Joy Division)
Joe Strummer (The Clash)
Matthew Ashman (Bow Wow Wow)
Peter DeFreites (Echo & The Bunnymen)
Ricky Wilson (B-52s)
Cliff Burton (Metallica)
Eric Carr (KISS)
James Honeyman Scott (Pretenders)
Pete Farndom (Pretenders)
Steve Clark (Def Leppard)
Ofra Haza
--
The Nameless Dude

Fra : bonfils

Dato : 03-03-06 15:12

On Thu, 02 Mar 2006 18:14:48 -0600, The Nameless Dude <nom@ial.adress>
wrote:

>A short time ago on a server far far away, "Empitris" <empitris@ wrote

>Det var Mel (Melanie), hun døde af kræft.

> [...]

+ Michael Hutchence (INXS)

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-03-06 01:15

http://80music.about.com/library/weekly/aa102199.htm

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 03-03-06 08:23

Hej

> Hvem kan i komme i tanker om?

Tæller Phil Lynot og John Lennon med ?

Mvh Max

Fra : Flemming DK

Dato : 03-03-06 21:59

On Thu, 2 Mar 2006 18:31:30 +0100, "Jacob E." <sp@mmer.dropdead.ok>
wrote:

>Jeg kunne simpelthen godt bruge en masse navne på kunstnere, enten solister
>eller band-medlemmer, som var populære i 80'erne (ikke nødvendigvis kun i
>80'erne), og som er gået bort.

jermaine stewart

Mvh,

Fra : Max