Betragtninger fra et høreapparatfirma
Fra : Max

Dato : 01-03-06 13:02

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-06 13:51

news:44058d2a$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3586852/

Måske har de hentet inspiration her www.kissthisguy.com ?

Mvh Mikkel

Fra : Rohde

Dato : 03-03-06 21:13

"Mikkel Knudsen" <Mikkel_knudsen[at]killamail.com> skrev i en meddelelse

> Måske har de hentet inspiration her www.kissthisguy.com ?

hoho mange tak for det link. kom til at tænke på min bror der for mange år
siden sang "pop music bakketjav" i stedet for "pop music talk about"... Han
var lovli undskyldt da det var før han lærte engelsk, og det er da lige før
hans version er den bedste....

/Rohde

Fra : Ove Thomsen

Dato : 06-03-06 07:27

Det er jo nok alderen men jeg husker da endnu de uddødelige linier:

"Aloptu jeee jeee jeeee"

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 01-03-06 15:33

> http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3586852/
>
> Mvh Max

Tjah... Jeg kan kun sige fra min egen barndom:
"ÅÅåhhhh... We're gonna have a pizza!"

=

"OOohh huuh we're going to Ibiza!"

Fra : -=JF=- priv

Dato : 01-03-06 20:25

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tjah... Jeg kan kun sige fra min egen barndom:
> "ÅÅåhhhh... We're gonna have a pizza!"
>
> "OOohh huuh we're going to Ibiza!"
Vi mennesker er nu ikke alene om at høre fejl...

For noget der virker som en zillion år siden, var der to spanske sild der
havde et hit der hed "Yes sir, I can boogie"
Hver gang den sang blev spillet i radioen, kom min søsters hund "Bubbi"
farende ind i stuen og gloede på højttalerne mens den lagde hovedet på skrå

Mvh John