Kenneth Bager
Fra : BladeWalker

Dato : 26-02-06 22:44

Hej NG.

Er der nogne der ved hvor man kan skaffe musik med Kenneth Bager.
Derudover leder jeg efter et specifik nr. Det er Kenneth Bager der har
mixet det og det er Poul Bundgaard der synger. Det er den sang fra Lady og
Vagabonden.

MVH BladeW

Fra : Thomas

Dato : 27-02-06 00:34

"BladeWalker" <junk@martinfrank.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Er der nogne der ved hvor man kan skaffe musik med Kenneth Bager.

Han er vist lige på trapperne med en CD med titlen
'Fragments From A Space Cadet'... Den skulle udkomme til foråret - så
hold øjnene åbne

Mvh. Thomas

Fra : The Nameless Dude

Dato : 27-02-06 07:34

A short time ago on a server far far away, Thomas wrote

> [...]
>>

> Han er vist lige på trapperne med en CD med titlen
> 'Fragments From A Space Cadet'... Den skulle udkomme til foråret - så

Kan også tage et smut på biblioteket og lede efter de gamle udgivelser
fra Coma Records, dengang kaldte han sig Dr. Baker. De har vist nok stadig
hans gamle album Global Kaos, ellers er han også featured på
compilations som Coma The Album og Mermaid Tracks, som jeg også har set
på biblioteket engang.
Mermaid Tracks har et ret fedt remix af Turn Up The Music.
--
The Nameless Dude

Fra : BladeWalker

Dato : 01-03-06 15:17

The Nameless Dude <nom@ial.adress> wrote in

> [...]
> set på biblioteket engang.
> Mermaid Tracks har et ret fedt remix af Turn Up The Music.

Tak for hjælpen