Coldplay i forum!
Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 15:14

Jeg søger optagelserne fra coldplays koncert i forum for et par måneder
siden (fra P3)
Kan de evt hentes på p3´s hjemmeside eller streames et sted?

(beklager de 2 andre post, men de skulle være slettet!, min newsreader
fuckede)

Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-02-06 22:47

Hørte faktisk lige Carsten Holm omtale udsendelsen her til aften på "Public
Service", hvor han nævnte at der desværre ikke var planer om en
genudsendelse ... så du kan i alt fald ikke høre den igen på P3 lige
foreløbigt

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 23:48

"rosenauer.dk" <martinFJERN@rosenauer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Public Service", hvor han nævnte at der desværre ikke var planer om en
> genudsendelse ... så du kan i alt fald ikke høre den igen på P3 lige

Kan være der er nogle der har optaget den?

Fra : John

Dato : 27-02-06 12:19

S.G skrev:

> Kan være der er nogle der har optaget den?

Hmmm... det giver mig lidt dårlig samvittighed, for jeg lovede vist
Martin en kopi af koncerten for længe siden - hvilket jeg helt har svedt
ud igen :(
Men jeg har koncerten liggende. Smid mig en mail hvis interesseret.

Mvh

John