Hvad hedder denne her sang?
Fra : Koeffe

Dato : 23-02-06 21:49

Har lige en sang som jeg ikke kan huske hvad hedder...

Det er noget med 'daddy longleg' - og noget med tallenne
1,2,3,4,5,6,7 - og noget med ceiling.

Og så er der lidt reggae feeling over den. Det er en meget
gammel sang.

Nogen der ved hvad jeg snakker om, som kan titlen?

--
Koeffe

Fra : Koeffe

Dato : 23-02-06 21:56

| - og noget med tallenne 1,2,3,4,5,6,7

Tallene bliver vist sunget i forbindelse med noget med
klokken, kom jeg lige i tanke om...

--
Koeffe

Fra : Koeffe

Dato : 23-02-06 22:46

"Koeffe"

> [...]
|
| Og så er der lidt reggae feeling over den. Det er en meget
| gammel sang.
|
| Nogen der ved hvad jeg snakker om, som kan titlen?

Yes! Kom på det:

Southside Of Bombay - What's The Time Mr. Wolf

- og den er 80'er agtig - ikke reggae agtigt :cD

--
Koeffe

Fra : Anders

Dato : 23-02-06 23:33

- Og den er vel fra "Once Were Warriers" soundtracket...?

-Anders