Iron Maiden starter verdensturné i DK
Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-02-06 15:00

Hej

Så er der udsigt til hele to koncerter i Danmark, når deres nye verdensturne
rammer henholdvis Gigantium og Valbyhallen i november:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=336368
Det bliver fantastisk - intet mindre end fantastisk!

Søren

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 22-02-06 17:56

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43fc6ef9$0$38669$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=336368
> Det bliver fantastisk - intet mindre end fantastisk!

He he, sidst de var hér var det bydende nødvendigt at købe billet for de
ville aldrig mere spille almindelige koncerter, kun store festivaller. Fnis,
det er vel et par år siden

....og så i Valby Hallen, suk! Den hal er aldeles uegnet til metalkoncerter!

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-02-06 21:14

Jesper Brogaard wrote:
> ...og så i Valby Hallen, suk! Den hal er aldeles uegnet til
> metalkoncerter!

Jeg har aldrig været i Valbyhallen, men jeg har ladet mig fortælle, at den
er aldelse ringe til koncerter. Så derfor vælger jeg istedet Ålborg :)

Søren

Fra : Dopedog

Dato : 22-02-06 22:59

> He he, sidst de var hér var det bydende nødvendigt at købe billet for de
> ville aldrig mere spille almindelige koncerter, kun store festivaller.
> Fnis, det er vel et par år siden

Øhm nej. Det var den sidste turne for "almindelige" koncerter i et par år.
De har ikke helt holdt den alligevel meeeeeeeen ...

> ...og så i Valby Hallen, suk! Den hal er aldeles uegnet til
> metalkoncerter!

Jeg tror også bare jeg nøjes med Ålborg turen. Bor tæt på Horsens så der er
cirka lige langt til begge steder :)

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 23-02-06 09:35

Dopedog wrote:

> Øhm nej. Det var den sidste turne for "almindelige" koncerter i et
> par år. De har ikke helt holdt den alligevel meeeeeeeen ...

Øhm, nå, det var ikke helt det jeg fik ud af deres pressemeddelelse dengang:

Citat:
Whilst arena tours will be a thing of the past, there may be occasional
arenas in certain areas where a festival or outdoor gig isn't feasible. We
know we have fans in many parts of the world who wish to see the band and we
will try to spread out the shows as fairly as possible and play for as many
of you as possible within these parameters. And although touring will be
much shorter we could in fact be playing live more regularly, which the band
also like the idea of .

http://www.ironmaiden.com/article.php?section=1&subsection=1&article_type=&article_id=816

Nå, men pyt, alle bands laver det nummer med "farewell" tour eller "last
show ever" og den slags...

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Dopedog

Dato : 23-02-06 11:59

> [...]
> of you as possible within these parameters. And although touring will be
> much shorter we could in fact be playing live more regularly, which the

Ja det kan jeg da godt se. Så er det min hukommelse der spiller mig et puds
(surprise surprise).

> Nå, men pyt, alle bands laver det nummer med "farewell" tour eller "last
> show ever" og den slags...

Hehe ja ... Vi må håbe det ikke når KISS højder MHT Maiden

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-03-06 18:27

Søren Nielsen wrote:
> [...]
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=336368
> Det bliver fantastisk - intet mindre end fantastisk!

Så er billetterne i hus! Up the irons!

Søren