Vinterferiehit kører i hovedet
Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 14:07

vendt hjem fra en herlig uge på ski i de østrigske alper er der et
hit, som bliver ved med at køre i baghovedet på mig. Nu søger jeg hjælp
til kunstner og titel.

Det er en rigtig midt-/sydeuropæisk ørehænger, hvor omkvædet er så'n
rigtig 'syng-med' i retning af .... Juma, juma, yeah, juma, juma, juma,
yeah.

Jeg har desværre ikke hæftet mig ved hvilket sprog, der bliver sunget
på, men min datter fortæller, at det ikke er nyt, idet hun har set
videoen for adskillige måneder siden: Tre unge fyre, der danser rundt i
og uden på et fly, på flyets vinge m.m.

Håber, at beskrivelsen er tilstrækkelig til, at nogen her omkring kan
hjælpe mig!

Venligst
Peter

Fra : Christian Muus

Dato : 19-02-06 14:50

det må være den forfærdelige "Dragostea Din Tei" med O-Zone...den var
desværre også et hit på min skiferie i år...

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 15:03

Hej Christian!

Jamen, det var det da lige præcis. Lige nu minder sangen mig om en
rigtig god uge, men det kan sagtens være, at den efter endnu en uge
hænger mig langt ud af halsen.

Tak skal du ha'!

Peter

Fra : PSG

Dato : 20-02-06 14:11

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> det må være den forfærdelige "Dragostea Din Tei" med O-Zone...den var
> desværre også et hit på min skiferie i år...
>
> Christian

Og hvis du vil brumme med på det moldaviske volapyk er teksten her:

Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-ha ha
(x4)

Alo, salut, sunt eu, un haiduc,
Si te rog, iubirea mea, primeste fericirea.
Alo, alo, sunt eu Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.

(Refren)
Vrei sa pleci dar numa, numa iei,
Nu ma, nu ma iei,
Nu ma, numa, numa iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
(x2)

Te sun, sa-ti spun, ce simt acum,
Alo, iubirea mea, sunt eu, fericirea.
Alo, alo, sunt iarasi eu, Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
- Patrick

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-06 15:37

Ja, så tror da pokker, at jeg ikke lige havde en præcis fornemmelse af,
hvad det egentlig var for et sprog.
Men tak for teksten

Peter

Fra : Jacob E.

Dato : 19-02-06 17:54

Peter Møller Christensen wrote:
> [...]
>
> Det er en rigtig midt-/sydeuropæisk ørehænger, hvor omkvædet er så'n
> rigtig 'syng-med' i retning af .... Juma, juma, yeah, juma, juma,

DØR DEN F***ING SANG DA ALDRIG????!!!! ¤#§*&%

/Jacob E.