Dansk melodi grand prix
Fra : Holst

Dato : 11-02-06 19:02

Når man nu sådan en lørdag aften skal sidde hjemme, kunne man jo bruge
tiden på dansk melodi grand prix. Det er helt sikkert ikke særlig godt,
men så kan man jo side og være forarget over det lort, de spiller i
stedet, og det er jo næsten lige så godt som godt musik.

Men da jeg jo ikke har noget fjernsyn, tænkte jeg at høre det på radio,
men umiddelbart sendes det ikke på de almindelige radioprogrammer. Og
jeg kan ikke finde nogen programoversigt for netradiokanalerne.

Nogen der ved, om melodi grand prixet sendes på et eller anden
netradiokanal?

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 12-02-06 01:35

On Sat, 11 Feb 2006 19:01:55 +0100, Holst <newsjan06@shelter.dk>
wrote:

> [...]
>jeg kan ikke finde nogen programoversigt for netradiokanalerne.
>
>Nogen der ved, om melodi grand prixet sendes på et eller anden

Åh din stakkel, men som du selv skriver, "sikke noget lort de sender".
Men vil du have det bekræftiget, kan du se det hele på følgende side:
http://www.dr.dk/grandprix/

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Holst

Dato : 12-02-06 10:25

Poul Erik Lindaa wrote:

> Åh din stakkel, men som du selv skriver, "sikke noget lort de sender".
> Men vil du have det bekræftiget, kan du se det hele på følgende side:
> http://www.dr.dk/grandprix/

Ja, jeg har godt set, at man nu kan gense det på internettet. Men jeg må
indrømme, at skal melodi grand prix ses, så skal det ses live. Jeg er
ret sikker på, at niveauet ikke er højt nok til at det er værd at bruge
en genudsendelse på det - selv ikke, når det er første gang jeg ville se
det.

Fra : Koeffe

Dato : 12-02-06 01:31

"Holst"

| Men da jeg jo ikke har noget fjernsyn,

Wow! Jeg er imponeret.

| tænkte jeg at høre det på radio,
| men umiddelbart sendes det ikke på de almindelige
radioprogrammer. Og
| jeg kan ikke finde nogen programoversigt for
netradiokanalerne.

Tjah, folk der ikke har noget fjernsyn plejer at undvære det
af politiske grunde. Jeg ved ikke om dette er tilfældet med
dig, men hvis det er, kan jeg kun sige: Ingen arme - ingen
kage! Ha ha. (Selvom det var nu ik' en specielt god kage)

--
Koeffe

Fra : Holst

Dato : 12-02-06 10:31

Koeffe wrote:

> Wow! Jeg er imponeret.

Livet er for kort til amerikanske sitcoms og hvad man ellers ved et
uheld kommer til at smide sig i sofaen og se ved et uheld. Fra min
kollegietid ved jeg, hvor nemt man kommer til at hænge en halv, hel
eller et par timer foran et fjernsyn, selvom man havde tænkt sig at lave
noget meget mere fornuftigt.

> [...]
> dig, men hvis det er, kan jeg kun sige: Ingen arme - ingen
> kage! Ha ha. (Selvom det var nu ik' en specielt god kage)

Nej, jeg regner heller ikke med, at jeg er gået glip af noget vigtigt.
Hørte bagefter vindersangen (Hold kæft hvor var DRs server dog træls.
Man kunne høre et par sekunder, og så kløjs den i det, og så kom de
næste par sekunder, inden den igen kløjedes i det. Var nødt til at
downloade sangen i stedet for at høre den streamet for overhovedet at
kunne høre den). Men jeg må indrømme, at vindersangen var noget bedre
end forventet. God melodi, god sangerinde, god energi. Den kunne måske
godt have gode vinderchancer til det internationale (men okay, hvad
forstand har jeg på det? Jeg syntes, at Brdr. Olsen var direkte ringe).

Fra : Brizz

Dato : 12-02-06 02:26

Holst skrev:

> [...]
> men så kan man jo side og være forarget over det lort, de spiller i
> stedet, og det er jo næsten lige så godt som godt musik.

Synes faktisk der var et par OK indslag imellem. Men det største var nu
værterne og græker kaj. De satte lidt god kulør på det.

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Holst

Dato : 12-02-06 10:32

Brizz wrote:

> Synes faktisk der var et par OK indslag imellem. Men det største var nu
> værterne og græker kaj. De satte lidt god kulør på det.

Det var netop værterne, der var en af grundene til, at jeg gerne ville
se det. Jeg må dog erkende, at de to idioter og Græker Kaj bestemt ikke
er min kop te. De laver efter min mening noget af det ringeste og
platteste radio på P3.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 12-02-06 14:29

Holst skrev:

> [...]
> se det. Jeg må dog erkende, at de to idioter og Græker Kaj bestemt
> ikke er min kop te. De laver efter min mening noget af det ringeste og

Græker Kaj? Var det den platte fyr, som havde lånt borgmesterkæden
af Aalborgs borgmester? Alle mine googlebilledsøgninger på "Græker Kaj"
giver "fejl 404" (heldigvis . Han var så pinlig at jeg måtte zappe væk,
eller sidde med ryggen til tv-monitoren og læse usenetmeddelelser i
stedet for i flere omgange.

--
'rluf :·)

Fra : Holst

Dato : 12-02-06 14:45

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> [...]
> giver "fejl 404" (heldigvis . Han var så pinlig at jeg måtte zappe væk,
> eller sidde med ryggen til tv-monitoren og læse usenetmeddelelser i

Ja, det skal nok passe, at det var ham. Hørte ud af ørekrogen i løbet af
ugen, at borgmesterkæden skulle lånes til Græker Kaj, så det skal nok
passe, det er ham.

Græker Kaj er som koncept typen "dum fyr ter sig dumt", og i den rette
opstilling kan det sikkert være sjovt. Nu har jeg ikke fjernsyn, så jeg
har kun hørt om Polle fra Snave, men det er jo det samme: "dum fyr ter
sig dumt", og da reklamerne er en god ramme derom, så er det sjovt (for
nogen i hvert fald).

Græker Kaj har været et alt for langvarigt indslag i Monkey Business,
som er et radioprogram, som de to værter fra melodigrandprixet står for
på P3 mellem 14 og 16 fra tirsdag til fredag. Programmet er ikke særlig
godt og noget af det ringeste på P3.

Fra : Koeffe

Dato : 12-02-06 13:37

"Brizz"

| Synes faktisk der var et par OK indslag imellem. Men det
største var nu
| værterne og græker kaj. De satte lidt god kulør på det.

Jeg synes det er ok at de prøver at gøre melodi grand prix
lidt yngre for at fjerne det dårlige image det har. Men lige
præcis Græker Kaj synes jeg var et ret stort flop. Jeg synes
det er for dumt af dem at bruge ham, da det er ret
inforstået humor - man SKAL næsten have hørt det på P3, før
man har en chance for at synes han er sjov. Nogle af dem jeg
så det med anede ikke hvem han var, og synes det var ret
kedeligt/plat.

--
Koeffe

Fra : Holst

Dato : 12-02-06 13:57

Koeffe wrote:

> Nogle af dem jeg
> så det med anede ikke hvem han var, og synes det var ret
> kedeligt/plat.

Det er han jo også på radioen, så hvorfor ikke også på fjernsynet?