Arctic Monkeys
Fra : Holst

Dato : 10-02-06 17:01

Arctic Monkeys er frygtelig meget i vælten i disse dage.

Bevares, det er da også udmærket, men jeg har svært ved at se, hvad der
er så fantastisk ved Arctic Monkeys. Er der nogen, der kan forklare,
hvad det er, der er så godt ved Arctic Monkeys?

Fra : Christian Muus

Dato : 10-02-06 18:40

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så fantastisk ved Arctic Monkeys. Er der nogen, der kan forklare, hvad det

Ja, jeg undrer mig også...men undrer mig også over hypen ved fx Franz
Ferdinand

Fra : Holst

Dato : 10-02-06 19:02

Christian Muus wrote:

> Ja, jeg undrer mig også...men undrer mig også over hypen ved fx Franz
> Ferdinand

Ja, også enig i det. Både Franz Ferdinand og Arctic Monkeys er da så
absolut gode og dygtige, men jeg føler på ingen måde, at de er ved at
banke nogle nye milepæle i jorden.

Men andre kan måske fortælle hvorfor?!

Fra : JJ

Dato : 10-02-06 18:59

> [...]
> så fantastisk ved Arctic Monkeys. Er der nogen, der kan forklare, hvad det

det lugter af teenage-ånd ala retro,tror jeg personligt er den store appeal
hos pressen,men musikken er da bedre end det meste populær-musik i 2006 IMO
Men der er ikke meget oprør tilbage i rock,men det er AM vel ikke engang.
snarere en tilbagevenden til simpel rock,der bare "virker".De går jo helt
bananas
teksterne har jeg ikke læst

Fra : Ole Thomsen

Dato : 11-02-06 18:09

Holst wrote:
> [...]
> der er så fantastisk ved Arctic Monkeys. Er der nogen, der kan
> forklare, hvad det er, der er så godt ved Arctic Monkeys?

Ja, jeg har lyttet til deres CD adskillige gange for at finde det
fantastiske, specielt efter at have set den er kåret til nr. 5 over de
bedste britiske albums gennem tiden. Højere end London Calling, hrmf!

For mig er det bare The Streets med ekstra strøm til, men det er nu
heller ikke dårligt - bare ikke epokegørende

Ole Thomsen

Fra : Holst

Dato : 11-02-06 19:00

Ole Thomsen wrote:

> [...]
>
> For mig er det bare The Streets med ekstra strøm til, men det er nu
> heller ikke dårligt - bare ikke epokegørende

Det glæder mig lidt, at jeg ikke er den eneste, som ikke kan se det helt
fantastiske ved Arctic Monkeys.

Men nogen synes jo åbenbart, at det er noget helt specielt godt. Er der
slet ikke sådan nogen her i denne gruppe, som måske kunne fortælle,
hvorfor det er så godt.