Overspilning fra bånd til cd
Fra : Bare min mening

Dato : 08-02-06 07:41

Er der een der kan hjælpe med at overspille 1-3 bånd til cd eller kender een
der vil hjælpe.

Der er ikke tale om copyright'ed musik eller noget andet.

Kun noget privat snak som skal gemmes.

RapRap.

Fra : Drummer34

Dato : 08-02-06 08:00

"Bare min mening" <Get@blowjob.now> wrote in

> [...]
> kender een der vil hjælpe.
>
> Der er ikke tale om copyright'ed musik eller noget andet.

hvis du har en minijack-minijack ledning er det ret nemt. Et stik i
hovedtelefonudgangen og det andet i lydindgangen på PC'en og så brug et af
de gratis optagerprogrammer der findes. Du kan finde en stak her :
http://www.download.com/2001-20-0.html?legacy=cnet. Det bliver ikke super
duper HI-FI kvalitet men det kan blive forbavsende godt, jeg har da gjort
det med musik også (en gammel live optagelse med min gruppe fra dengang).

Fra : Steen F.

Dato : 08-02-06 19:27

Drummer34 wrote:
> [...]
> ikke super duper HI-FI kvalitet men det kan blive forbavsende godt,
> jeg har da gjort det med musik også (en gammel live optagelse med min

Den forudsætter jo at han har en båndoptager, jeg ved ikke om det er dét han
efterlyser. Men jeg har da en båndoptager og kan da godt smide dem ind i
pc'en og brænde dem over på cd.

MVH Steen