Rejseartiklen om en Brasiliensk paradis-ø
Fra : Rasmus & Katrine

Dato : 06-03-06 11:47

Hej Gruppe.

Jeg har et mindre problem.
For nogen tid siden (2-3 mdr.), læste jeg i Politiken en artikel, der
handlede om en Ø eller halvø, hvorpå der var over 100 vidunderlige strande,
og vist nok kun tilgængelig fra vandsiden.
Så vidt jeg husker lå det i 4-6 timers afstand fra Rio de Jainero.
Har selvfølgelig søgt på Politikens side og på Google, men uden held.

Jeg mener ikke det er Ihla Grande som er det eneste hit jeg har fundet der
kunne minde lidt dette.

Er der nogen der har en ide om stedet?

Mvh
Rasmus

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 06-03-06 20:24

"Rasmus & Katrine" <raskat@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har selvfølgelig søgt på Politikens side og på Google, men uden held.
>
> Jeg mener ikke det er Ihla Grande som er det eneste hit jeg har fundet der

Prøv at skrive en mail til politiken?

Fra : Mads ST

Dato : 07-03-06 06:28

> [...]
> Har selvfølgelig søgt på Politikens side og på Google, men uden held.
>
> Jeg mener ikke det er Ihla Grande som er det eneste hit jeg har fundet der

Tænker du på "Øen uden biler" som Politiken skrev om i foråret? For så er
det Morro de Sao Paulo, men så er vi i nærheden af Salvador....