Nogen der ved hvordan man får rabat i NY
Fra : kh

Dato : 14-02-06 23:48

Amerikanerne har et indviklet system med kuponner og gavechecks og hvad ved
jeg - nogen der har nogle tips.

Hilsen Karsten

Fra : Morten S Hansen

Dato : 15-02-06 16:51

Der ligger som regel rabatkouponer enten i receptionen eller på selve
værelset hvis i skal bo på hotel eller hostel.

På vores værelse lå der et helt tykt magasin, med nogle få artikler og en
masse 'discount-offers'

Jeg tvivler dog stærkt på at man kan spare særligt meget...

Hvis I skal se mange museer og sights kan et city-pass (tror jeg det hedder)
dog godt betale sig.

Hvis du leder efter helt bestemte varer - kan et besøg på fx kelkoo.com
eller pricerunner.com godt betale sig.
-Jeg købte kamera og mp3afspiller derovre og fandt hurtigt de billigste
butikker via nettet først.

/morten

Fra : Anette

Dato : 18-02-06 12:44

"kh" <espensen.hou@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Amerikanerne har et indviklet system med kuponner og gavechecks og hvad
> [...]

Rabat på hvad??

Anette

Fra : Bonnie

Dato : 18-02-06 14:30

Hej Karsten

Hvis det er hotelværelser har jeg før brugt: http://www.roomsavers.com/

Og på alt andet er der f.eks:

http://www.hotcoupons.com/

http://www.allonlinecoupons.com/

Google en "coupon" og du får en masse links

Bonnie

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 04-03-06 22:55

Hej Karsten !

Gælder det billige teaterbilleter, så er der noget om det på vor side, under
dette link:
www.rejse.michulla.dk/page7.html

God tur

Hilsen fra