Hvem flyver til Firenze
Fra : JCE

Dato : 14-02-06 15:36

om Lørdagen eller Søndagen, udover Sterling, for SAS gør åbenbart ikke...

Fra : Aksel

Dato : 14-02-06 17:24

"JCE" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> om Lørdagen eller Søndagen, udover Sterling, for SAS gør åbenbart ikke...

Hvor fra?

Hilsen Aksel

Fra : JCE

Dato : 14-02-06 20:38

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 14-02-06 20:41

Aksel wrote:
> "JCE" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor fra?

"Dumt" spørgsmål..!

Du kan roligt forvente svaret er København. Verdens centrum ....

Jeg har egentlig overvejet at stille samme spørgsmål. Fra Hamburg eller
Billund.
Max. 1 stop.

Forslag.?

Mvh. Jørgen

Fra : JCE

Dato : 15-02-06 12:37

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> wrote in message

> "Dumt" spørgsmål..!
>
> Du kan roligt forvente svaret er København. Verdens centrum ....

Jep... Det er danmarks centrum, og Skandinaviens største lufthavn....

Fra : Aksel

Dato : 14-02-06 23:59

"JCE" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> om Lørdagen eller Søndagen, udover Sterling, for SAS gør åbenbart ikke...

Der er slet ikke nogen der flyver til Firenze for tiden, de er ved at
renovere, lukket til udgangen af april.

Hilsen Aksel

Fra : JCE

Dato : 15-02-06 22:56

Fra : Aksel

Dato : 16-02-06 20:18

Ryanair fra Lübeck til Pisa.

Hvis I er tidligt ude med bestilling kan I komme ned på 19.99 Euro for en
enkeltbillet.

Hilsen Aksel

Fra : JCE

Dato : 17-02-06 13:17

Vi har fundet billetter for hele banden for 12500,- og det er fra kastrup
til firenze, det blir vidst ikke meget billigere ?