Florida til Bahamas
Fra : Bonnie

Dato : 14-02-06 10:56

Hej NG

Er der nogen der har erfaring med at finde fra Florida til Bahamas. På
mit verdenskort ligger det jo "lige" ved siden af hinanden.

Går der en færge derover ?
Er der nogen der har erfaring med at tage den vej ?

Bonnie

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-06 15:11

"Bonnie" <bonniehc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Bonnie ,

Der er flere muligheder:

Enten en Yellow Air Taxi som flyver fra flere steder i Florida til 9
forskellige destinationer på øerne:

http://www.flyyellowairtaxi.com/destinations.aspx

Eller f.eks. Bahamas-Florida Express som er en katamaran færge som klarer
turen på under 2 timer:

http://www.bahamas-travel.info/the_cat.html

Udover disse findes der mange andre måder, herunder privat leje af båd,
rutefly, og cruises.

God tur.

Mvh Martin

www.florida-usa.dk

Fra : Mike Mike

Dato : 14-02-06 19:34

Jeg var paa Bahamas for et par aar siden med faerge fra Ft. Lauderdale til
Freeport.
Det var med http://www.discoverycruise.com.
Det er en god tur med gratis mad og drikke inkluderet (du skal betale for
alcohol), og en virkelig god betjening. I restauranten var der naesten flere
tjenere end geaster. Udenfor er der en bar med et carabisk band der saetter
stemningen.

Vi vil derover igen, og hvis tiden tillader det tager vi faergen igen.
Jeg bor selv i Melbourne et par timer nord for Ft. Lauderdale og jeg ved at
vores airport har daglige afgange til Bahamas: http://www.lynxair.com
Der er ogsaa fly fra Ft. Lauderdale, Orlando og sandsynligvis ogsaa fra
Miami.
Her er en af dem http://www.vpj.com/

Er det i forbindelse med et Florida ophold i vil derover?

Michael