Drengerøvstur
Fra : Søren Larsen

Dato : 11-02-06 15:42

Hej

Vi er mænd (Drenge) på ca 35 + -, og jeg skal lave en rejse, udflugt eller
Tema, er der nogen der har et forslag.

Vi er sådan set med på den værste
Det skal laves i weekenden
Vi kan bruge alle 48 timer
Har ca op til 5000 kr. at gøre godt med
Vi bor i nordjylland, men en tur til sjælland og fyn eller udland, har vi
gjordt før, så det er ingen hindring,

Lad mig lige sige at vi har prøvet lidt af hvert efterhånden, så det er
derfor at jeg spørger jer til råds.

MVH

Søren

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 11-02-06 16:04

"Søren Larsen"> Hej

> [...]
> gjordt før, så det er ingen hindring,
>
> Lad mig lige sige at vi har prøvet lidt af hvert efterhånden, så det er

5000 hver, eller sammen? Og i så fald: Hvor mange er I? London er et godt
sted at feste, og man kan komme retur for godt 500 kr - evt. kunne det jo
kombineres med en Premier League (fodbold)kamp - billetter hertil kan dog
nemt være dyre og svære at få fat i.

Mvh.
Lars

Fra : Søren Larsen

Dato : 12-02-06 12:57

"Lars Lauridsen" <crazy_jellyfishNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kombineres med en Premier League (fodbold)kamp - billetter hertil kan dog

ellers en god ide, men vi har været der, det er et kanont sted

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-06 16:05

Kender du Fort Østerlund i Silkeborg tror jeg det hedder , og i sover godt
:))))

--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : JS

Dato : 12-02-06 20:01

P.E. wrote:
> Kender du Fort Østerlund i Silkeborg tror jeg det hedder , og i sover
> godt :))))

Ja, det har jeg også hørt godt om.

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 12-02-06 23:29

"JS"

> Ja, det har jeg også hørt godt om.

Okay

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 12:46

> [...]
> Har ca op til 5000 kr. at gøre godt med
> Vi bor i nordjylland, men en tur til sjælland og fyn eller udland, har vi

Hvor mange er I?

Jeg har nogle idéer, men jeg skal lige vide hvor mange i er om det, og om de
5000 kr. er inkl. alt (transport, aktivitet, mad osv.)

Tina

Fra : Søren Larsen

Dato : 12-02-06 12:55

"Tina A." <wunjo ( a ) webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de
> 5000 kr. er inkl. alt (transport, aktivitet, mad osv.)

vi er 4, og det er 5000 tilsammen med alt, og f.eks i Danmark køre vi nok
selv.

Jeg er åbne for forslag

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-06 11:05

> vi er 4, og det er 5000 tilsammen med alt, og f.eks i Danmark køre vi nok
> selv.
>
> Jeg er åbne for forslag

Har I prøvet et vikingeskib? Der er både heldagskurser, hvor I er sammen med
andre på skibet: http://www.vikingeskibsmuseet.dk/page.asp?sideid=55&zcs=458
og mulighed for at have båden "for jer selv," men det kræver, at I er lidt
flere end fire personer:
http://www.vikingeskibsmuseet.dk/page.asp?sideid=53&zcs=458

Kender I Sturup Raceway? Ligger lige uden for Malmø. Mange muligheder:
http://www.sturupraceway.dk/

Har I stået på vandski? Redet westernridning?

Tina

Fra : Martin K. R.

Dato : 12-02-06 14:19

"Søren Larsen" <bongo50000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> gjordt før, så det er ingen hindring,
>
> Lad mig lige sige at vi har prøvet lidt af hvert efterhånden, så det er

Hej Søren.
Jeg håber I får en herlig tur, men må jeg dog ikke komme med en lille bøn?
Kan I ikke kalde det for en 'herretur' eller lignende? 'Drengerøv' er
efterhånden blevet en fortærsket kliché som kun bruges af halvgamle,
halvfede mænd som desperat næget at se deres alder i øjnene...
Lidt ligesom mænd på 35-40 år, som tror de ser unge ud hvis de sætter en
kasket omvendt på hovedet...

Martin
(selv halvgammel og halvfed, men som nægter at kalde sig 'drengerøv'...)

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 12-02-06 15:36

> [...]
>
> Vi er mænd (Drenge) på ca 35 + -, og jeg skal lave en rejse, udflugt
> eller Tema, er der nogen der har et forslag.

Hej Søren.
I skal da op og besøge Carl Mar Møller
Ved ikke om han har en web-side, men mener helt bestemt, at der er link til
hans aktiviteter på
www.polterabend.dk hvor der i øvrigt er links til meget andet spændende.
Har f.eks. selv prøvet at fægte derigennem.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Martin K. R.

Dato : 12-02-06 15:41

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> wrote in message

> [...]
> www.polterabend.dk hvor der i øvrigt er links til meget andet spændende.
> Har f.eks. selv prøvet at fægte derigennem.

Tror du det kan gøres indenfor deres budget? Ganske vist er selve kurset
måske ikke så dyrt, men dertil kommer udgifter til psykologhjælp efter at
have set Carl Mar Møller hoppe rundt i skoven i bar røv...

Martin

Fra : Søren Larsen

Dato : 12-02-06 15:45

"Martin K. R." <mr@fjerndette-get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måske ikke så dyrt, men dertil kommer udgifter til psykologhjælp efter at
> have set Carl Mar Møller hoppe rundt i skoven i bar røv...

Det er hermed døbt om til en herretur.

Carl Mar Møller, hmm

Så skal man da vist overskride nogle grænser , en ide

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 20-02-06 22:32

Den som staver "d" i gjordt, han skal ha sin ende smurt.
Mvh Thomas