OT: Kan vi ikke vende tilgabe til rejseemn~
Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 02-02-06 19:41

Hej Alle !
Med stor respekt for folks ytringsfrihed spørger jeg bare alle jer,
der har en mening ang. boycot/muslimer og vanærende tegninger. Det
skulle vel ikke være muligt at flytte jers sikkert interesante
diskusion og meningsudveksling til f.eks politik.dk ? Vi er nogen her
der søger oplysninger og tips om rejser. Men hvis det er meget svært
for jer at flytte jeres - for mig helt urtoligt uinteressante
diskusion- så bliver vi vel nødt til at finde os i, at I breder jer
virkeligt meget, og så er det jo bare ærgerligt !!! Men prøv om ikke
det kan lade sig gøre, så vi kan vende tilbage til gamle dage uden så
meget støj.
Undskyld mit OT-indlæg, men jeg er godt nok ved at være træt af denne
i gruppen for gruppen her meget ligegyldige indlæg.
Skal vi så komme tilbge på sporet igen ?
Hilsen fra Mogens

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-02-06 01:14

Den Thu, 02 Feb 2006 19:40:54 +0100, skrev mogens.amd64@gmail.com :

> Undskyld mit OT-indlæg, men jeg er godt nok ved at være træt af denne
> i gruppen for gruppen her meget ligegyldige indlæg.

Der har været 2 tråde. Reelt er 90% samlet i en tråd. Den skulle være
til at springe over.

Den slags tråde vil altid opstå når der er markante ting der er oppe i
tiden. Det er en naturlig og menneskelig reaktion, som stille og roligt
går over eller flytter i relevante grupper.

For at undgå at starte en lignende tråd, burde du have sat FUT på dit
indlæg, hvilket jeg hermed har gjort(på mit) til dk.admin.netikette.

--
Kent Oldhøj

Fra : kongaead@my-deja.com

Dato : 05-02-06 01:39

mogens.amd64@gmail.com wrote:

> [...]
> diskusion og meningsudveksling til f.eks politik.dk ? Vi er nogen her
> der søger oplysninger og tips om rejser.

Jo, jeg overvejer en rejse som rygsæksturist til Damaskus. Er der
nogen, der kan give gode tips og oplysninger? Jeg har et dannebrogsflag
på min rygsæk. Kan jeg få nyt pas på ambassaden, når det gamle er
udstemplet?

Bent

Fra : michael

Dato : 05-02-06 02:28

http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/FoerRejsen/Rejsevejledninger/RejsevejledningSyrien,

http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/VisumOgOpholdstilladelse/UdenlandskeVisumregler/Syrien.htm
og http://www.ssi.dk/sw35882.asp

Det anbefales også at blive vaccineret mod Avisus Satiricus, der kan
fremkalde alvorlige reaktioner såsom akut manglende lyst til
mælkeprodukter, forbigående pyromani samt selektiv sandhedsfornægtelse.

/michael