hejsa jeg fik en god kæde sms idag
Fra : manden

Dato : 29-01-06 22:06

hejsa jeg fik en god kæde sms idag

med denne sms opfordres i alle til at boykotte de muslimske virksomheder
( f.eks ) pizzariaer.kiosker,Q8,mv. i danmark.
Det er det samme som de gør ved vores virksomheder .pga de sølle tegninger
i en avissend denne sms til alle du kender

Ja det er giort og nu er den her også så alle jer derude send den til alle
og lad os boykotte de skide muslimer
og send en hilsen til vores statsminister og sig han ikke skal sende flere
penge til palæstinænserne,og de lande som er muslimske som får dsnak støtte

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 29-01-06 22:12

"manden" <mand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og send en hilsen til vores statsminister og sig han ikke skal sende flere
> penge til palæstinænserne,og de lande som er muslimske som får dsnak

Åh nej... Kan vi ikke holde de fjolser fra dk.politik* ude herfra på en
eller anden måde??

Det der er det dummeste jeg har hørt i lang tid.

Mvh.
Lars

Fra : Jakob

Dato : 29-01-06 22:13

In article <43dd2e2b$0$47039$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
mand@mail.dk says...

> Ja det er giort og nu er den her også så alle jer derude send den til alle

Hvad tror du selv din landsbytosse. Stå dog ved dine udtalelser og lad
være med at spamme.

Freak.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Holst

Dato : 29-01-06 22:13

manden wrote:

> [...]
> penge til palæstinænserne,og de lande som er muslimske som får dsnak støtte

I det mindste tør "de skide muslimer" da stå frem og skjuler sig ikke
bag et latterligt nick som dig. I stedet for 'manden' skulle du måske
kalde dig 'bangebuksen'?!

Fra : Merete

Dato : 30-01-06 09:06

Og hvad har Q8 egentlig med muslimer at gøre ??
Ud over olien som de har tilfælles med stort set samtlige tankstationer i
Danmark

- Merete

Fra : Preben Andersen

Dato : 30-01-06 12:25

"Merete" <hardwoman18@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

> Og hvad har Q8 egentlig med muslimer at gøre ??

Q8 er ejet af Kuwait, og det er et muslimsk land
(http://www.q8.com/office_locations/office.htm).

mvh
Preben

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-01-06 14:13

manden wrote:

Du er OT.

Fra : John

Dato : 30-01-06 17:22

manden skrev:
> hejsa jeg fik en

*PLONK*

Fra : anders

Dato : 31-01-06 15:21

> [...]
> og send en hilsen til vores statsminister og sig han ikke skal sende flere
> penge til palæstinænserne,og de lande som er muslimske som får dsnak

Kan ikke forestille mig du har mange venner, men de få du har håber jeg du
mister ved at sende sådan en latterlig besked til dem!

Fra : manden

Dato : 01-02-06 13:12

"anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mister ved at sende sådan en latterlig besked til dem!
>Nej tværtimod så heg jeg venner,,,så rolig nu ikke være misundelig
Og de har alle send den videre heldigvis,så vi kan boykotte de forretninger

Fra : KS

Dato : 01-02-06 17:24

> [...]
> og send en hilsen til vores statsminister og sig han ikke skal sende flere
> penge til palæstinænserne,og de lande som er muslimske som får dsnak

Det var dog en besynderlig holdning at have.

Hvad har de der er ansat i kiosker, Q8 m.v. gjort andet, end at medvirke
til, at vores samfund fungerer, og så betaler de jo også skat og deltager
dermed i det nogen kalder samfundets husholdning.

Helt ærlig, så lyder du ret uintelligent, ja nærmest grænsende til dum.

Og så er du jo oven i købet anonym, du tør vel ikke stå frem og vedgå dine
holdninger?

Bemærk, at dette ikke er et forsvar for, hvad der foregår 'dernede' - for
det er jeg bestemt ikke enig i. Men fordi de dummer sig derned, behøver vi
jo ikke også at gøre det.

For resten, kender du personligt nogle af 'dem', du omtaler? Nej vel? For så
ville du jo nok ikke skrive sådan om 'dem'.

KnudS

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 01-02-06 19:01

>Det var dog en besynderlig holdning at have.
----------------

Har du ellers nogen gode tips ang. gode rejsemål her 2006, det ville
ellers være dejligt. Vi er jo nogen her i denne gruppe der er
interesserede i sådant. Så når du er færdig med dine politiske
meninger som jo hører hjemme i politik.dk, så kan du jo hjælpe os her
med lidt rejsetips. Ja- for det må da være derfor, du deltager her
-eller ??????
Mogens

Fra : Larsen

Dato : 01-02-06 19:31

> [...]
>
> For resten, kender du personligt nogle af 'dem', du omtaler? Nej vel? For
> så ville du jo nok ikke skrive sådan om 'dem'.

Husk nu at vi har ytringsfrihed her i Danmark, Knud

larsen

Fra : KS

Dato : 02-02-06 14:35

> Husk nu at vi har ytringsfrihed her i Danmark, Knud
>
> larsen

Min generelle mening er:

Du har fuldstændig ret i, at alle må sige (næsten) hvad de vil, men når de
dækker sig bag anonymitet og ikke mindst falsk mailadresse, så bør de
bestemt holde deres meninger for sig selv.

Bemærk, at det typisk er nogle elendige skvat, skidesprællere,
socialdemokrater osv (som Olsen-banden udtrykker sig), som ikke har mod til
at stå frem, der kommer med anonyme angreb imod andre.

KnudS

Fra : manden

Dato : 03-02-06 21:13

"KS" <a9100@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> socialdemokrater osv (som Olsen-banden udtrykker sig), som ikke har mod
> til at stå frem, der kommer med anonyme angreb imod andre.

Jeg bruger min egen mailadresse
så nej jeg gemmer mig ikke bag en andens mail
jeg har tdc konto og en tdc mail adresse så fjols du aner ikke hvad du
snakker om