Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan sender man et "link"
Fra : Skeptikeren

Dato : 02-03-06 08:12

Jeg har nu genenmstøvet FAQ'er og hjælpefiler uden at finde et svar.
Så jeg spørger her,selvom det nok er udenfor emnet.
Jeg finder en interessant diskussion her på listen og vil gerne sende
et link direkte til en bekendt.

Hvordan gør jeg det?

have a nice day
--- sk ---

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-03-06 08:34

Finder indlæget på http://groups.google.com og sender et link dertil.

Fra : Erik W.

Dato : 02-03-06 09:16

"Povl H. Pedersen" skrev i news:slrne0d7um.33e.povlhp@macmini.local...

> Finder indlæget på http://groups.google.com og sender et link dertil.

Ja og hvis det bliver et meget langt link kan man bruge www.kortlink.dk til
at forkorte de meget lange google-links med.

Iøvrigt kan man også søge på indlæg i google. Jeg søgte på
http://groups.google.com med søgeord [ "linke direkte" indlæg usenet ] og
fandt denne diskussion: http://kortlink.
Iøvrigt er news:dk.velkommen den helt rigtige gruppe at søge hjælp i
angående usenet og nyhedsgrupper.

Mvh Erik

Fra : Erik W.

Dato : 02-03-06 09:20

"Erik W." <Erik.W@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Iøvrigt kan man også søge på indlæg i google. Jeg søgte på
> http://groups.google.com med søgeord [ "linke direkte" indlæg usenet ] og
> fandt denne diskussion: http://kortlink.

Hehe men det hel kræver selvfølgelig at man ikke kommer til at slette sit
link ved et uheld
Her er diskussionen jeg ville linke til: http://kortlink.dk/google/2g6v

Mvh Erik