Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt kamera, men hvilket ?
Fra : Simon [2700]

Dato : 21-02-06 23:31

Hej,

Jeg står og vil gerne skifte mit gamle Kodak DC3400 (ikke grine) ud, for det
tager helt ærligt dårlige billeder, i en lav opløsning..

Det må gerne koste op til omkring 4000kr, og meget gerne med mulighed for at
slå digital zoom fra.
Gerne 3x optisk zoom eller mere, og en opløsning på 5mp eller mere.
Jeg så også gerne at det brugte compact flash kort, da jeg så kan bruge dem
jeg har (er der noget andet der er bedre/hurtigere? - jeg oplevede på mit
gamle kamera at det hvis jeg tog flere billeder i træk skulle bruge nogle
sekunder på at gemme før jeg måtte tage flere, så der har vel været en
indbygget buffer funktion, sådan en kunne jeg også godt tænke mig i det nye,
så jeg ikke kun kan tage 1 billede og så skal vente måske 10 sekunder).

Jeg har kigget lidt på edbpriser og umiddelbart ser det her (Canon PowerShot
S70) fornuftigt ud og til en god pris,
ved dog ikke om jeg kan slå digital zoom fra på det ?

Kan i sige noget godt/negativt om det kamera, burde jeg evt gå efter noget
andet ?

På forhånd tak!
mvh.Simon

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-02-06 23:40

Simon [2700] wrote:

> Jeg står og vil gerne skifte mit gamle Kodak DC3400 (ikke grine) ud, for det
> tager helt ærligt dårlige billeder, i en lav opløsning..

Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Simon [2700]

Dato : 21-02-06 23:55

> Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb

ok
mvh.Simon