Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rep.af nikon 70
Fra : Johnny

Dato : 15-02-06 00:21

Jeg er bare nysgerig, og ville høre om der er nogle derhar fået deres nikon
tilbage efter
af de er blevet rep, hvis - hvorlænge tog rep. og er det så blevet iorden.
Mit nikon har nu været til rep i 20 dage.
Fejlen skulle være blinking green light of death)
Hilsen Johnny
johnny@gvdnet.dk

Fra :    ab©

Dato : 15-02-06 18:05

"Johnny" <Feldtsing@home2.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af de er blevet rep, hvis - hvorlænge tog rep. og er det så blevet iorden.
> Mit nikon har nu været til rep i 20 dage.

Jeg ventede i 1 md. og da jeg så gik ind til fotohandleren og "slog i
bordet" - ja, så modtog jeg kun 2 dage sender besked om at den var retur fra
reparation

Den fik nyt hovedprint og der har ikke været noget at bemærke siden. (Og jeg
bruger aldrig mere USB-hub mellem PC og kamera )-:

ab©
--
- der gerne vil vide mere uden at vejen
går over højreorienterede aviser (-c:)

Fra : Steen

Dato : 15-02-06 21:53

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> "Johnny" <Feldtsing@home2.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse

> Den fik nyt hovedprint og der har ikke været noget at bemærke siden. (Og
> jeg bruger aldrig mere USB-hub mellem PC og kamera )-:

Mener du, at USB-forbindelsen har ødelagt dit kamera?

/Steen

Fra :    ab©

Dato : 16-02-06 09:17

"Steen" <steen@cutie.dkx> skrev i en meddelelse

> Mener du, at USB-forbindelsen har ødelagt dit kamera?

Ja, det var en mulighed - der kom pludselig 9 V ud af min 5 V strømforsyning
til USB-huben - øv, øv.

ab©

Fra : AS

Dato : 15-02-06 18:15

Fra : Arne Jensen

Dato : 16-02-06 13:51

Det var den 3 januar 2006 jeg afleverede til reparation. Ret skal være ret -
man skal ikke gøre det værre end det er.

Arne

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0607-1, 14-02-2006
Tested on: 16-02-2006 13:51:09